AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Kom over et innlegg/clickbait på facebook som tok for seg et "spøkelsehus" i USA der ingen av de "frivillige" som deltok klarte seg gjennom hele settingen. Nysgjerrig som jeg er så klikket jeg meg innpå det for synes jo slike ting er interessant, spesielt det psykologiske rundt det og hva som kan være så psykologisk skremmende at folk gir opp etter en liten stund når premien for å tilbringe nok tid er litt i underkant av 200.000,- Men så fant jeg jo ut at dette er ikke noe overnaturlig, men ren tortur fysisk og mentalt. Eieren av dette huset vil jeg påstå er en sadist som elsker å se folk lide, og noe han tjener lovlige penger (online på folk som betaler for å se slikt) på siden alle underskriver en form for klausul som fraskriver eieren all ansvar. Folk har blitt trukket tenner på, brukket ben, fått hjerteinfarkt osv. Skulle ikke forundre meg om noen har dødd der også. Aner ikke om det fortsatt er åpent, men eieren annonserer med at alt det koster å delta er en sekk med hundefor. Folk som har deltatt sier at safeword de har blitt enige om ikke virker, en ble slått helseløs da han forsøkte å rømme, og andre sier at de fikk kun en sjanse til å gi seg, og om de sa nei så var det ingen vei ut. Hvordan kan slike ting være lovlig? Og hvordan kan folk frivillig gjøre det her uten noe research på forhånd? 🤔 Minner meg mer om ting man kan finne på the dark web. Anonymkode: 3a21b...378
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Er dette noe lignende sånne ekstreme Haunted Houses som alltid dukker opp i USA til Halloween? Høres litt sånn ut. Må signere papirer på at man aksepterer allslags og blir mer eller mindre torturert der inne. Finnes visst en kundebase for det også. Anonymkode: a0f66...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå