Gå til innhold

Har noen her blitt gravid med precum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg og kjæresten min har sex uten prevensjon... han hopper av i svingen. Er det noen her som har blitt gravide på den måten? Han kommer ALDRI inni meg og det føles ganske trygt siden vi har hatt sex sånn ganske lenge nå, lizzom. De sier jo at det ikke er hundre prosent sikkert å hoppe av i svingen... men spørsmålet er - kan man virkelig bli gravid bare av precum?? Er det noe levende sæd i precum som kan gjøre meg gravid? Jeg tror ikke på det, lizzom...

Anonymkode: c2687...2fe

Skrevet

Ikke nooooe problem. Blir garantert ikke gravid av dette. Bare kjør på og koooos dere. 

Xoxo 

Anonymkode: a774b...e36

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer, du er snart gravid. Om dette fortsetter..... 

Anonymkode: 15d0d...8fe

• Liker 3
Skrevet

Svigerforeldrene mine pleide å hoppe av i svingen etter barna de hadde fra før ble voksne. Det resulterte i en skikkelig attpåklatt.

Anonymkode: bc274...997

• Liker 1
Skrevet

jeg ble gravid av det da jeg var ung. Om du først MÅ ta sjansen (anbefales ikke), så sørg iallefall for å ha kontroll over syklusen din slik at dette kun skjer på såkalt "trygge" dager.

Anonymkode: 0e91b...89c

• Liker 1
Skrevet

Broren min fikk et uplanlagt barn på denne måten før han flyttet inn sammen med kjæresten. Etter at barnet var født og de prøvde å bo sammen i 1 måned gikk alt til helvete, og nå har han et barn som han kun får lov til å se annenhver helg (hvis han er heldig), og ingen kjæreste.

Anonymkode: 13acb...d6b

• Liker 1
Skrevet

Jepp, det går..  Ble tidlig og absolutt ikke planlagt mor 

Anonymkode: c6d51...bc1

• Liker 1
Skrevet

Ja det er mulig.

• Liker 1
Skrevet

Har et vennepar som ble gravide sånn. De ville absolutt ikke ha barn, så det ble abort. 

Anonymkode: 2d5e1...b0b

• Liker 1
Skrevet

Er en grunn til at man anbefaler kondom hvis man ikke vil bli gravid. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten har brukt kondom, hoppet av i svingen en gang i juli, men tror ikke han har hatt nok kontroll på det siden jeg sitter her og er 10 uker gravid 😜 fullt mulig. Jeg bruker vanligvis å ha El rundt 14 dager etter mens, antok derfor at det var trygt 2 dager etter mens, men den gang ei. Så enten var det da eller så har et kondom fått et lite hull vi ikke har oppdaget, selv om vi sjekker kondomet når vi er ferdig. 

Anonymkode: 865b8...484

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to venninner som er blitt gravide på den måten, så det går an.

Selv har jeg også brukt den "metoden" i årevis og aldri blitt gravid, har vel kanskje hatt flaks. Og ja, både kjæresten og jeg er fruktbare, for vi har barn sammen også, så det kan ikke være slik at en av oss er steril uten å vite det😉

Anonymkode: cadc8...b54

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg ble gravid av det da jeg var ung. Om du først MÅ ta sjansen (anbefales ikke), så sørg iallefall for å ha kontroll over syklusen din slik at dette kun skjer på såkalt "trygge" dager.

Anonymkode: 0e91b...89c

Ingenting som heter trygge dager.. Man kan ha en 28 dagers syklus og eggløsningen når som helst innen det tidsrommet etter mens og frem til mens. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Broren min fikk et uplanlagt barn på denne måten før han flyttet inn sammen med kjæresten. Etter at barnet var født og de prøvde å bo sammen i 1 måned gikk alt til helvete, og nå har han et barn som han kun får lov til å se annenhver helg (hvis han er heldig), og ingen kjæreste.

Anonymkode: 13acb...d6b

Godt å høre! 😊

Anonymkode: bc75b...ab3

Skrevet

Har gjorr dette i 5 år, blei aldri gravid før vi prøvde. Da satt den på første forsøk. Kommer til å fortsette etterpå også. Det er forsket på at det ikke er sæd i precum, bare å google. Grunnen til at folk blir gravide likevel er at mannen har runket tidligere og har sæd liggende i røret fra før, eller at han ikke klarer å trekke seg ut tidsnok.

Anonymkode: 8a796...4fc

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid i uke 22 etter "hoppe av i svingen". Vi hoppet av i svingen i ca 6 mnd før jeg ble gravid. Men vi hadde innstilling om "skjer det, så skjer det". Han trakk seg ut i god tid, runka som regel en stund før han kom utenfor. 

Anonymkode: bde95...f3d

• Liker 1
Skrevet

Ei venninne av meg har fått to barn på den måten der :) 

Anonymkode: 6263b...119

• Liker 1
Skrevet
På 2.10.2020 den 6.24, AnonymBruker skrev:

Har gjorr dette i 5 år, blei aldri gravid før vi prøvde. Da satt den på første forsøk. Kommer til å fortsette etterpå også. Det er forsket på at det ikke er sæd i precum, bare å google. Grunnen til at folk blir gravide likevel er at mannen har runket tidligere og har sæd liggende i røret fra før, eller at han ikke klarer å trekke seg ut tidsnok.

Det stemmer ikke I mitt tilfelle, så den teorien er nok feil

Skrevet

Vi har gjort det i fire år nå. Ikke noe i veien med fruktbarheten heller, forrige ble laget på første forsøk.

Anonymkode: 98bcb...f2f

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke I mitt tilfelle, så den teorien er nok feil

Det er jo ikke en teori jeg har funnet på😂 tv 2 lagde et program som heter kroppen min der de sjekket det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...