Cr@sh Skrevet 25. juli 2005 #1 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg er ute etter nytt dørhåndtak til ytterdøra vår, og jeg vil helst ha et sort et. Men det ser jo klin umulig ut å få tak i. Har sett på Maxbo pg Byggmakker, etc, men uten hell. Bare messing og aluminum. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i....? Har tenkt på muligheten med å sortlakkere et i messing. Men hvordan blir det med slitasje og sånn tror dere? Vil den sorte fargen blir borte etter hvert? Og tror dere det evt går veldig fort? (Må vi liksom lakkere det opp 4 ganger i året?) Håper på litt hjelp fra dere på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. juli 2005 #2 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Denne butikken har det største utvalget av knotter og håndtak jeg har sett. Den ligger i Oslo, men du kan handle på nettet også. Endret 25. juli 2005 av Siam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2005 Oj... der hadde de litt å velge i ja! Takk for linken. Men jeg kunne ikke finne noen i sort.... Patinert messing er det nærmeste... Men fy så mange stilige det var der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå