AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg har sett så mange bilder på Instragram i det siste av denne dressen fra Livly, og jeg synes den er så himla søt! Har veldig lyst å bestille den til minsten som er et par mnd gammel, men lurer på: Synes dere denne er for jentete til en gutt, med leopardmønster og kaninører? Anonymkode: bbc3e...c28
myMa Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Nei, synes den passer til både jente og gutt. Veldig fin 😊 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Herregud da. Anonymkode: e472e...b52 10
Kenelz Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Langt i fra 😊 Bare å velge en blå lue så skjønner folk fort at det er en gutt - og rosa om det er en jente. Ellers er dressen kjønnsnøytral! 5
Hannah80 Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 I følge Kvinneguiden så eksisterer det ikke gutte og jenteklær;) 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Passer begge Anonymkode: b5615...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Nei, den er jo kjempesøt til gutt! Anonymkode: 9b7ac...322 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, Hannah80 said: I følge Kvinneguiden så eksisterer det ikke gutte og jenteklær;) Åjoda, de eksisterer (florerer)! Men mange av oss skulle ønske det ikke var så jævla kjønnsdelt i butikkene, og at folk kunne slutte å kle opp jenter i masse rosa og gutter i masse blått. Ja til flere kjønnsnøytrale babyklær og barneleker! Anonymkode: 87e34...52a 15
Hannah80 Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åjoda, de eksisterer (florerer)! Men mange av oss skulle ønske det ikke var så jævla kjønnsdelt i butikkene, og at folk kunne slutte å kle opp jenter i masse rosa og gutter i masse blått. Ja til flere kjønnsnøytrale babyklær og barneleker! Anonymkode: 87e34...52a Mange som mener at rosa ikke er jentefarge. Og blått ikke er guttefarger. Selv er jeg så "fordomsfull" at jeg tar det for gitt at et lite barn som har på seg en rosa dress er jente. 3
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett så mange bilder på Instragram i det siste av denne dressen fra Livly, og jeg synes den er så himla søt! Har veldig lyst å bestille den til minsten som er et par mnd gammel, men lurer på: Synes dere denne er for jentete til en gutt, med leopardmønster og kaninører? Anonymkode: bbc3e...c28 For å være ærlig så syns jeg det litt ja... 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 Dressen var fin! Men jeg hadde hatt problemer med hetta tror jeg, syntes hetter på dresser blir så fort klumpete, og tett hvis jeg drar den over hode, så river de ofte av.. Anonymkode: a39de...357 1
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dressen var fin! Men jeg hadde hatt problemer med hetta tror jeg, syntes hetter på dresser blir så fort klumpete, og tett hvis jeg drar den over hode, så river de ofte av.. Anonymkode: a39de...357 Ser ut som den gjerne er med knapper eller noe slik at det går an å ta av hetta?
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2020 #15 Skrevet 1. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åjoda, de eksisterer (florerer)! Men mange av oss skulle ønske det ikke var så jævla kjønnsdelt i butikkene, og at folk kunne slutte å kle opp jenter i masse rosa og gutter i masse blått. Ja til flere kjønnsnøytrale babyklær og barneleker! Anonymkode: 87e34...52a Blått og rosa er ikke det som plager meg. Mer at jenteklær e er fulle av hjerter, glitter, enhjørninger og blonder og stæsj at det ikke går an å kle gutter med det. Gutteklær e har litt typisk guttete ting de og men det er lettere å finne nøytrale klær i gutteavdelingen 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #16 Skrevet 1. oktober 2020 Min gutt bruker rosa i barnehagen.. Rosa dress. Det var kun fordi alle andre farger var utsolgt og jeg ville at han skulle ha den dressen. Blåser i fargen i grunn sålenge klærne funker som de skal.. Anonymkode: 4710d...c85 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett så mange bilder på Instragram i det siste av denne dressen fra Livly, og jeg synes den er så himla søt! Har veldig lyst å bestille den til minsten som er et par mnd gammel, men lurer på: Synes dere denne er for jentete til en gutt, med leopardmønster og kaninører? Anonymkode: bbc3e...c28 Syns leopardmønstret gjør den litt jentete. Hadde den vært helt hvit eller grå, eller annet mønster ville den passet begge kjønn. Det er min personlige mening. Anonymkode: c3408...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #19 Skrevet 2. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Åjoda, de eksisterer (florerer)! Men mange av oss skulle ønske det ikke var så jævla kjønnsdelt i butikkene, og at folk kunne slutte å kle opp jenter i masse rosa og gutter i masse blått. Ja til flere kjønnsnøytrale babyklær og barneleker! Anonymkode: 87e34...52a Jenta mi liker å kle seg jentete, skal jeg tvinge henne til å kle seg som gutt for å please det politisk korrekte unisex-Norge? Jeg er selv glad for at moren min kledde meg opp som jente når jeg faktisk var en liten jente. Men noen av dere her mener vel det grenser til omsorgssvikt🤦🏼♀️ Anonymkode: 697ba...a7e 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #20 Skrevet 2. oktober 2020 JA, helt klart! Anonymkode: c9187...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå