AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Noen som vet om laktosefri kremfløte fungerer som vanlig kremfløte i gratenger, f.eks. fløtegratinerte poteter? Blir smak og konsistens den samme? Anonymkode: aadc4...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Laktosefri fløte smaker LITT mindre fløte enn vanlig fløte. I fløtegratinerte poteter og stuinger og gratenger, merker man ikke forskjellen, men i dessert og kaker bruker jeg vanlig fløte pga jeg vil ha søt fløtesmak. Hilsen ei som veksler mellom begge deler Anonymkode: 1250a...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. oktober 2020 #3 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg merker ingen forskjell, den laktosefrie fløten er kanskje en smule søtere i smaken enn den vanlige, og den tar litt lenger tid å piske stiv, men ellers bruker jeg dem om hverandre, alt etter hvem som er på besøk (har endel i omgangskretsen som ikke tåler laktose). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. oktober 2020 #4 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg syns den laktosefrie er bedre. 😋 Kanskje fordi jeg forbinder vanlig med vondt i magen 😂 Men på jordbær for eksempel syns jeg vanlig fløte er mer...vannete? 🤔 Men ja kan fint bruke den akkurat som vanlig fløte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå