Gå til innhold

dere som er den "stygge" i jentegjengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er selvtilliten deres. Jeg er hun i min vennegjeng. Og har innsett at genenene mine er dårlig. Men alikevel så syntes jeg det er litt trist å legge seg alene hver gang jeg har vert på fest mens mine venninner har sex i naborommet :P Dere andre som er den" stygge " i vennegjengen og er omringet av pene venninner som får all oppmerksomheten, hvordan holder dere festhumøret oppe? trenger noen tips. Jeg er 25 år. 

Anonymkode: 774e7...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør skifte fokus. Få deg en hobby. Dette er tenåringslogikk.

Anonymkode: eaaad...c36

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

har jo forsåvidt det også. men det holder jeg på med i ukedagene :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dust.

Til ts. Jeg vet ikke. Men hør ihvertfall ikke på vedkommende over her. Du er bra nok. En dag treffer du en som du liker og som liker deg. Utseende eller ei.

• Liker 3
Skrevet

Hvis problemet er at de andre har tilfeldig rølpesex så ville jeg bare ha tenkt at de sikkert får kjønnssykdommer og at mennene er for fulle til å ta seg av damenes nytelse på noe nevneverdig vis. Ikke snakk om at venninnene dine får noe særlig utav det der.

Hvis problemet er den manglende oppmerksomheten i seg selv så tror jeg det er best om du slutter å forvente noe særlig og heller ser om du kan alliere deg med noen av mennene som ikke ser ut til å være av typen til å ligge rundt med venninnene dine. Kanskje dere kan konspirere og gjøre noe hyggelig på neste fest, mens venninnene dine tar seg av de mest desperate mennene på soverommet.

Hvis det ikke er noen som helst som ønsker å henge med deg på festen så tror jeg du skal finne deg en ny omgangskrets.

Anonymkode: e5cbf...b7c

• Liker 9
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 25 år.

Straks er du og venninene dine i en alder hvor festing og utseende blir mindre viktig. Kanskje din gullalder kommer litt senere?

Anonymkode: 4a18b...d51

• Liker 7
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er selvtilliten deres. Jeg er hun i min vennegjeng. Og har innsett at genenene mine er dårlig. Men alikevel så syntes jeg det er litt trist å legge seg alene hver gang jeg har vert på fest mens mine venninner har sex i naborommet :P Dere andre som er den" stygge " i vennegjengen og er omringet av pene venninner som får all oppmerksomheten, hvordan holder dere festhumøret oppe? trenger noen tips. Jeg er 25 år. 

Personlighet er uansett det viktigeste. Det vil du iallfall merke når du blir eldre. Dessuten tror ikke jeg noe på at du er stygg. 

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis problemet er at de andre har tilfeldig rølpesex så ville jeg bare ha tenkt at de sikkert får kjønnssykdommer og at mennene er for fulle til å ta seg av damenes nytelse på noe nevneverdig vis. Ikke snakk om at venninnene dine får noe særlig utav det der.

Hvis problemet er den manglende oppmerksomheten i seg selv så tror jeg det er best om du slutter å forvente noe særlig og heller ser om du kan alliere deg med noen av mennene som ikke ser ut til å være av typen til å ligge rundt med venninnene dine. Kanskje dere kan konspirere og gjøre noe hyggelig på neste fest, mens venninnene dine tar seg av de mest desperate mennene på soverommet.

Hvis det ikke er noen som helst som ønsker å henge med deg på festen så tror jeg du skal finne deg en ny omgangskrets.

Her har vi det igjen. Damer forventer at menn skal ta seg av deres nytelse også. 

Trenger damer i det hele tatt bidra i et sexliv? Ikke rart dere sliter når alt legges på mannen. Han skal forstå hvordan dere vil ha det, han skal gjøre de rette tingene og så skal han sende dere i orgasmehimmelen. Dette helt uten noen form for dialog. 

Jøje meg ikke rart dere sliter... 😱

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også den stygge. Drar på byen eller andre sosiale plasser med venninner og innser at det ikke er min sjenerte oppførsel som er problemet når de andre får menn hengende etter seg som lange haler, til tross for at de er minst like sjenerte som meg. Jeg drar på byen med mine opptatte venninner og det er DE som konstant må kjempe for å komme seg bort fra kåte menn, som driter i at venninnene mine er opptatte. Meg enser de ikke. Jeg har ikke noe selvtillit, i en alder av 33. 

Anonymkode: 2bc53...490

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Her har vi det igjen. Damer forventer at menn skal ta seg av deres nytelse også. 

Trenger damer i det hele tatt bidra i et sexliv? Ikke rart dere sliter når alt legges på mannen. Han skal forstå hvordan dere vil ha det, han skal gjøre de rette tingene og så skal han sende dere i orgasmehimmelen. Dette helt uten noen form for dialog. 

Jeg sliter ikke i det hele tatt. Jeg unngår tilfeldig sex på fester og holder meg til samme mann som vet hva som skal til.

Never change a winning team.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du har ubegrunnet dårlig selvtillit når fokuserer på dette? Jeg er den attraktive venninna og syns alltid det er like kjipt å bli ghostet fra flokken når det er snakk om å gå ut på byen. Jeg har det heller ikke lettere å syns at fokuset burde være der, hvorvidt du er som menneske å inkluderer alle uansett utseendet. 

Anonymkode: 41522...215

Skrevet

Jeg er en av de du kaller pene i venninne gjengen, og jeg tiltrekker meg gutter som oftest bare vil ligge :P får mange henvendelser.... men de jentene i gjengen som jeg vet har dårligst selvtillit og anser seg selv som mindre attraktive, er de som faktisk får seriøse forhold-henvendelser fra gutter.... kanskje sjeldnere at gutter gir de oppmerksomhet, men når de får det, wow, da er det ordentlige gutter! 

kanskje Ts sine venninner tiltrekker seg litt badboys, som er ute etter en ting, altså knulle på naborommet... med slike playas omringer en jentegjeng på byen, tørr ofte ikke de mer normale guttene som hadde vært lykkelige for å prate med ts, de tørr rett og slett ikke komme å si hei.... pga de kjekke playa gutta tar så mye plass. 

Gutter kan være veldig usikre også... mitt tips er, neste gang du drikker med dine venninner, gå litt ut av gruppa og vekk fra de du anser som pene og vekk fra de badboysa. Ta med deg ei venninne og sett dere litt bortenfor og studer rommet litt! Ser dere kanskje to andre gutter som sitter for seg selv? Gå bort å si hei! De fleste gutter syntes det er stas å få oppmerksomhet fra jenter, uansett! Det booster selvtilliten dems, uansett hvordan man ser ut eller anser seg selv!

Må også si, hun i jente gjengen som er mest sjenert, anser seg selv som minst attraktiv (hun har snakket med meg om dette før), hun er den jeg syntes er den mest nydeligste, peneste, beste jenta ❤️ hun har kanskje ikke de største puppene, rumpa eller leppene, men Gud har aldri sett penere øyne! Om hun hare hadde sett det selv ❤️ 

Anonymkode: fd8fb...6ef

• Liker 6
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke på at du er stygg 

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Neida, bare fortsett å peise på dere.

Anonymkode: 9fbd8...a1f

• Liker 5
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, bare fortsett å peise på dere.

Det er forskjell på å peise på og bidra til at begge får det bra. Hvor ofte leser vi ikke her inne at dama ligger og venter på at mannen skal bli ferdig der han etter beste evne jobber for at hun også skal ha det best mulig. Hvem lurer dere med null dialog? Det er ihvertfall ikke mannen. ;)

Jeg avslutter slike forhold ganske raskt fordi å jobbe som Sherlock det orker jeg ikke. 

Skrevet

Jeg har dessverre ingen råd å gi, har aldri vært i samme situasjon, men at dårlig fyllesex skal være noe å trakte etter...?🤔

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er forskjell på å peise på og bidra til at begge får det bra. Hvor ofte leser vi ikke her inne at dama ligger og venter på at mannen skal bli ferdig der han etter beste evne jobber for at hun også skal ha det best mulig. Hvem lurer dere med null dialog? Det er ihvertfall ikke mannen. ;)

Jeg avslutter slike forhold ganske raskt fordi å jobbe som Sherlock det orker jeg ikke. 

Du sier null dialog, men spør du disse damene hva de liker/ønsker?

Jeg syns på ingen måte at dette er mannens feil, men heller ikke kvinnens. Det er en mangel på kommunikasjon. 

Hvordan jobber denne mannens begges nytelse om han bare peiser på, da jobber han vel mest for egen finish. 

Kvinner kan bli flinkere til å si hva de liker, men menn har vel lært etterhvert at kun penetrering som varer i en evighet er lite spennende?

Men dette ble til en stor avsporing. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier null dialog, men spør du disse damene hva de liker/ønsker?

Jeg syns på ingen måte at dette er mannens feil, men heller ikke kvinnens. Det er en mangel på kommunikasjon. 

Hvordan jobber denne mannens begges nytelse om han bare peiser på, da jobber han vel mest for egen finish. 

Kvinner kan bli flinkere til å si hva de liker, men menn har vel lært etterhvert at kun penetrering som varer i en evighet er lite spennende?

Men dette ble til en stor avsporing. 

Jeg holder veldig god dialog noe jeg får masse positiv og litt negativ tilbakemelding. De negative får rusle videre sammen med de liggende forventningsfulle som mener mannen skal fikse dem og seg selv. Resten blir jeg ved. 

Trådstarter kan slappe helt av hun vil treffe en vakker prins en dag. Bare ikke stress. Dårlige gener tror jeg lite på. Noen er attraktive tidlig og noen senere. Sånn er det bare.

Skrevet

Du er fortsatt ung,og kanskje du blomstrer sent 😊 Bare slapp av,din tid kommer. Man vinner utrolig mye på sjarm og godt humør. 

Skrevet
11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg holder veldig god dialog noe jeg får masse positiv og litt negativ tilbakemelding. De negative får rusle videre sammen med de liggende forventningsfulle som mener mannen skal fikse dem og seg selv. Resten blir jeg ved. 

Trådstarter kan slappe helt av hun vil treffe en vakker prins en dag. Bare ikke stress. Dårlige gener tror jeg lite på. Noen er attraktive tidlig og noen senere. Sånn er det bare.

Helt enig. Jeg har alltid følt meg som den stygge i min gjeng, men jeg er likevel den eneste av oss som er gift og sammen med samme mann på tiende året. Venninnene mine er fortsatt single etter å ha vært i noen korte forhold. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...