Gå til innhold

Kvalme i uke 7 samboer mener jeg er lat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hjemme fra jobb  i dag pga svangerskapskvalme. Kvalmen har tatt seg veldig opp de siste dagene. Liggi å sove halve dagen i dag og klarte til slutt å få i meg noe mat i 14.00 tiden men det tok sin tid, har ikke fått gjort noe hjemme heller..Samboer kommer hjem nå og kjefter bare på meg fordi jeg liksom er lat, finner på unnskyldninger til å være lat og ikke gå på jobb. Han mener jeg like så godt kan være kvalm på jobb..Og hvis jeg har det så ille så kan jeg jo bare ta abort..Han mener jeg ikke er voksen nok til dette..Og at alle andre gravide med kvalme er på jobb jeg må bare være verst og overgå alle mener han..Å være kvalm er seriøst det verste jeg vet..Dette sårer så veldig at han mener sånt og føles som han har null forståelse for situasjonen selv om han har et barn med ei anna ei fra før..Må bare få ut litt frustrasjon noen plass.. 

Anonymkode: 5be91...995

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævla pissmaur av en gubbe! Hvor er det menn tar det fra at alle gravide er helt uanfektet, går på jobb uansett? 

Ja, min og skjønte ikke hvorfor jeg var så sliten, alle andre gravide så da riktig så spreke ut. (De 30 sek han så dem på gata, ikke når de var hjemme slitne eller kvalme..)

Menn er bare mindre smarte når det kommer til svangerskap. Og livredde for at de må gjøre en millimeter ekstra hjemme.

Anonymkode: 286b2...cb4

• Liker 23
Skrevet

uff.. han høres ikke så veldig hyggelig ut. ikke bry deg om han. Dersom du trenger å være hjemme og sove så gjør du det. Bare DU vet hva du trenger og hva du klarer. Å være gravid kan være en stor påkjenning for kroppen og det er helt normalt å være utmattet, kvalm og sliten. Du lager tross alt et menneske. 

Anonymkode: f6c88...aa4

• Liker 4
Skrevet

Vil du virkelig ha barn med dette empatiske sjarmtrollet?

Anonymkode: 2e57e...d72

• Liker 22
Skrevet

Høres ut som en jævlig god start på et livslangt, lykkelig, familieforhold.

• Liker 19
Skrevet

Oi...Er han slik ellers også? 

Viser han noe empati når du er syk ellers?
Det kom i alle fall som et sjokk for mannen min at mye av svangerskapsplagene faktisk kommer i 1. trimester. Han hadde sett for seg at jo større ungen blir jo flere plager. Kanskje det er manglende kunnskap?

Anonymkode: 88680...a85

• Liker 4
Skrevet

Hadde mannen min gjort noe slikt med meg da jeg gikk gravid hadde han fått alvorlige helseproblemer, for da hadde gravid-sinnet tatt overhånd, jeg hadde blitt hulken og rundjult han 😡

Anonymkode: 083f7...588

• Liker 7
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelig ha barn med dette empatiske sjarmtrollet?

Anonymkode: 2e57e...d72

Hun er heldigvis under 12 uker på vei. 

Anonymkode: c0fa6...af5

• Liker 1
Skrevet

Wow dette kan bli litt av en framtid. Nå ser du kanskje hvorfor exen hans nettopp er en ex.

Sjelden jeg sier dette, men ta abort og dump ham. Dette er ikke en type du vil ha som far til dine barn og livsledsager for deg selv.

Anonymkode: 13271...ca5

• Liker 10
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla pissmaur av en gubbe! Hvor er det menn tar det fra at alle gravide er helt uanfektet, går på jobb uansett? 

Ja, min og skjønte ikke hvorfor jeg var så sliten, alle andre gravide så da riktig så spreke ut. (De 30 sek han så dem på gata, ikke når de var hjemme slitne eller kvalme..)

Menn er bare mindre smarte når det kommer til svangerskap. Og livredde for at de må gjøre en millimeter ekstra hjemme.

Anonymkode: 286b2...cb4

Niks, problemet er faktisk bare at du gidder å være sammen med sånne menn. Vi andre velger menn som er snille, smarte og empatiske. Vi er naturligvis nøye med valg av mann vi får barn med.

• Liker 5
Skrevet

Han har et poeng når han sier du ikke er voksen nok, for det er ganske uansvarlig å lage barn med en slik person som samboeren din. 

Anonymkode: 2cffe...1e7

• Liker 5
Skrevet

For en idiot mannen din er. Stakkar deg, jeg hadde pakt sakene mine å dratt vekk noen dager. Han mener du er lat fordi du har svangerskaps kvalme. Jeg har født 2 barn og med begge fikk jeg så ekstremt kvalme at jeg ble innlagt på sykehuset for fikk ikke i meg mat eller drikke. Svangerskaps kvalme skal man ta seriøst. Kroppen din er i stor forandring og holder på å skape et barn. Om ikke han kan forstå det, synes jeg nesten du er bedre uten han.

Hvordan blir det når du er siste måneder av graviditeten? kommer han til å kjefte på deg da også? fordi du er trøtt, sliten osv. 
Du må stille deg et viktig spørsmål her- Ønsker du dette av en mann? er det verdt det? kanskje du og barnet kommer til å ha det bedre uten han. 

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Niks, problemet er faktisk bare at du gidder å være sammen med sånne menn. Vi andre velger menn som er snille, smarte og empatiske. Vi er naturligvis nøye med valg av mann vi får barn med.

Unnskyld. men det der var unødvendig å skrive. du dytter allerede en sårbar kvinne enda ned i gjørmen! fy faen for en arroganse. 

Alle kan gjøre dårlige valg i livet. Har du kanskje tenkt på at det kan være han har endret seg siden hun ble gravid? at han kanskje var grei før. Folk endrer seg og psykopater er ekstrem flinke til å skjule hvem de er i starten. DU har ingen rett å komme å være bedrevitende i en sak du ikke vet alt om.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært hjemme fra jobb  i dag pga svangerskapskvalme. Kvalmen har tatt seg veldig opp de siste dagene. Liggi å sove halve dagen i dag og klarte til slutt å få i meg noe mat i 14.00 tiden men det tok sin tid, har ikke fått gjort noe hjemme heller..Samboer kommer hjem nå og kjefter bare på meg fordi jeg liksom er lat, finner på unnskyldninger til å være lat og ikke gå på jobb. Han mener jeg like så godt kan være kvalm på jobb..Og hvis jeg har det så ille så kan jeg jo bare ta abort..Han mener jeg ikke er voksen nok til dette..Og at alle andre gravide med kvalme er på jobb jeg må bare være verst og overgå alle mener han..Å være kvalm er seriøst det verste jeg vet..Dette sårer så veldig at han mener sånt og føles som han har null forståelse for situasjonen selv om han har et barn med ei anna ei fra før..Må bare få ut litt frustrasjon noen plass.. 

Anonymkode: 5be91...995

🤯🤯🤯🤯🤯🤯😲😲😲😲😲

Skrevet

Jeg er veldig imot vold, men håper han blir banka opp av noen. Og jeg syns du burde gjøre det slutt NÅ!

Skrevet

For en idiot!

"Da har jeg bestilt time til abort, det skjer på onsdag" Prøv å si det til og se hva han sier.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, kunstnerfluen skrev:

Unnskyld. men det der var unødvendig å skrive. du dytter allerede en sårbar kvinne enda ned i gjørmen! fy faen for en arroganse. 

Alle kan gjøre dårlige valg i livet. Har du kanskje tenkt på at det kan være han har endret seg siden hun ble gravid? at han kanskje var grei før. Folk endrer seg og psykopater er ekstrem flinke til å skjule hvem de er i starten. DU har ingen rett å komme å være bedrevitende i en sak du ikke vet alt om.

Jeg svarte, og siterte, hun som skrev at alle menn er mindre smarte og aldri gjorde en millimeter hjemme. Det var et farlig svar å gi Ts, fordi det bekrefter at mannen til Ts oppfører seg normalt for en mann. Noe som virkelig ikke er tilfellet, man må bare velge riktige menn. 

Nå har mannen til Ts vist ganske tydelig hva slags rasshøl han er, og da syns jeg det er riktig at vi advarer henne.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarte, og siterte, hun som skrev at alle menn er mindre smarte og aldri gjorde en millimeter hjemme. Det var et farlig svar å gi Ts, fordi det bekrefter at mannen til Ts oppfører seg normalt for en mann. Noe som virkelig ikke er tilfellet, man må bare velge riktige menn. 

Nå har mannen til Ts vist ganske tydelig hva slags rasshøl han er, og da syns jeg det er riktig at vi advarer henne.

Advare ja og er enig. Men å ordlegge seg slik du gjorde er ikke greit.  Om du ønsker å advare noen så kanskje ikke prøv å snakk ned til dem

• Liker 1
Skrevet

Det der hadde jeg faktisk ikke funnet meg i.

Skrevet

Han sier det bare fordi han er redd for at det skal bli mer husarbeid på ham. Særs dårlig karaktertrekk av ham. Det å dessuten foreslå abort i samme slengen er så uhørt at jeg finner ikke ord engang. Du må parkere ham på dette med en gang. Slå i bordet og sett ham på plass! Han må se til å vokse opp, han skal bli far!

Anonymkode: 11f2b...2d6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...