AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 at jeg har eggløsning nå idag? (regnet med om noen dager). Teststreket er like sterk(svak haha) som kontrollstreken. Hva betyr det? Bør vi prøve idag og imorgen? Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Ja, da er det bare å kjøre på. Ville lagt inn aksjer i dag og de to kommende dagene. Anonymkode: e94aa...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Del Skrevet 1. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, da er det bare å kjøre på. Ville lagt inn aksjer i dag og de to kommende dagene. Anonymkode: e94aa...0f9 typisk at jeg er grisesliten og mannen jobber sent.... 😛 Jaja, skal hverfall få en til en gang ila av disse tre dagene. Tusentakk for svar 🐵 vet ikke om vi orker hver dag.. Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Del Skrevet 1. oktober 2020 tok en test til nå...og der er ikke teststreken like sterk lenger den er svakere enn kontrollstreken....så da er det forsent? Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Del Skrevet 1. oktober 2020 Men kan det skje altså..første testen tok jeg 18.30..andre nå. Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Del Skrevet 1. oktober 2020 Da er det for tett på. Burde ikke ha tisset de fire siste timene eller drukket for mye i det tidsrommet når du skal teste. Er den positiv så er den positiv. Ville testet igjen i morgen i 18 tiden for å sjekke om den er positiv eller negativ da. Du har mest antakelig el i morgen. Ville absolutt lagt inn aksjer i kveld. Anonymkode: e94aa...0f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Del Skrevet 1. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det for tett på. Burde ikke ha tisset de fire siste timene eller drukket for mye i det tidsrommet når du skal teste. Er den positiv så er den positiv. Ville testet igjen i morgen i 18 tiden for å sjekke om den er positiv eller negativ da. Du har mest antakelig el i morgen. Ville absolutt lagt inn aksjer i kveld. Anonymkode: e94aa...0f9 Ja, du har nok rett. Ble bare så ivrig. Er strimler jeg bruker-bruker dere engangskopper? Håper jeg gjør det riktig. Spørs om vi kommer oss i humør ikveld ;( Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Del Skrevet 3. oktober 2020 Altså, nå skjønner jeg lite. Testet igår og idag med slike enkle strimler og da er teststreken knapt synlig. Kan det bety at jeg hadde eggløsning på torsdag(når streken var like sterk-svak som kontrollstreken?). Kjøpt clearblue digital nå (10 tester), bruksanvisningen er desverre på språket her nede men har googlet og funnet noe på hjemmesidene deres. Det står at man helst skal teste på morgenurin..så får vente til imorgen.. Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Del Skrevet 4. oktober 2020 Tok Clearblue test idag morges viste ingen en sirkel. Det kan bety at testen jeg tok på torsdag var riktig og at jeg hadde EL MYE tidligere enn antatt... Har lasted ned FLO appen nå og skal begynne å følge mer med. Kjøpte clearblue advanced..er jo ikke vits i å teste meg mer nå i den denne syklusen-kan samme holder brukes neste runde? eller må jeg kjøpe ny..har jo 9 "strimler" igjen.. Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Del Skrevet 4. oktober 2020 Husk at det er ikke alle som har EL 14 dager før mens, så det er ikke sikkert en app hjelper deg så mye Anonymkode: f833f...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #11 Del Skrevet 4. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Husk at det er ikke alle som har EL 14 dager før mens, så det er ikke sikkert en app hjelper deg så mye Anonymkode: f833f...175 Sant, men har jo sterk mistanke om EL 1 okt..positiv test og smerter. Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 4. oktober 2020 #12 Del Skrevet 4. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, nå skjønner jeg lite. Testet igår og idag med slike enkle strimler og da er teststreken knapt synlig. Kan det bety at jeg hadde eggløsning på torsdag(når streken var like sterk-svak som kontrollstreken?). Kjøpt clearblue digital nå (10 tester), bruksanvisningen er desverre på språket her nede men har googlet og funnet noe på hjemmesidene deres. Det står at man helst skal teste på morgenurin..så får vente til imorgen.. Anonymkode: fbe9f...294 Tenker at dersom EL testen var positiv torsdags ettermiddag, og negativ fredags ettermiddag, så har du antageligvis hatt eggløsning natt til fredag. Du skal såfall fortsatt ha fertil dag på fredagen også, da egget lever i ett døgn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #13 Del Skrevet 4. oktober 2020 13 minutter siden, Niny said: Tenker at dersom EL testen var positiv torsdags ettermiddag, og negativ fredags ettermiddag, så har du antageligvis hatt eggløsning natt til fredag. Du skal såfall fortsatt ha fertil dag på fredagen også, da egget lever i ett døgn 😊 Takk for svar. Vi la inn aksjer på torsdagen (skikkelig halvveiss....så tviler på at noe skjer)-dusjet også øyeblikkelig etter. Vet ikke om det har noe å si. Nå blir jeg jo skikkelig usikker på om jeg har innbilt meg en positiv test...hadde desverre ikke den digitale testen da. Men men..ny mulighet om noen uker.. Er generelt litt stresset da jeg jobber 14+15 timer hverdag og har mye stress så litt redd for at det vil påvirke ;( Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #14 Del Skrevet 4. oktober 2020 Kan noen hjelpe å regne Jeg hadde mensen 17,18,19 Sept. Tror EL var 1-2 Okt. Ganske regelmessig syklus så regner med at mens kommer rundt 15-16 Okt. Når bør jeg starte med å teste EL? Helt forvirret.. Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 4. oktober 2020 #15 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan noen hjelpe å regne Jeg hadde mensen 17,18,19 Sept. Tror EL var 1-2 Okt. Ganske regelmessig syklus så regner med at mens kommer rundt 15-16 Okt. Når bør jeg starte med å teste EL? Helt forvirret.. Anonymkode: fbe9f...294 Jeg hadde mens samtidig som deg, har ca 30 dagers syklus, ikke 100% regelmessig. I følge Flo, som jeg har brukt lengst, skulle jeg hatt EL den 2. Oktober, men Clover som jeg nylig begynte å bruke sa 3. Oktober. Jeg begynte derfor å teste tirsdag 29. September, CD 13 for meg. Fikk positiv fredag og lørdag og negativ i dag 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #16 Del Skrevet 4. oktober 2020 16 minutter siden, adinterim said: Jeg hadde mens samtidig som deg, har ca 30 dagers syklus, ikke 100% regelmessig. I følge Flo, som jeg har brukt lengst, skulle jeg hatt EL den 2. Oktober, men Clover som jeg nylig begynte å bruke sa 3. Oktober. Jeg begynte derfor å teste tirsdag 29. September, CD 13 for meg. Fikk positiv fredag og lørdag og negativ i dag 🙂 Oh, tusentakk for svar! Har dere provd lenge? Haaper det klaffer. Gleder meg veldig til neste EL, skal vaere mer forberedt med tester, vil saann at det skal klaffe selvom vi akkurat har begynt aa prove. Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 4. oktober 2020 #17 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oh, tusentakk for svar! Har dere provd lenge? Haaper det klaffer. Gleder meg veldig til neste EL, skal vaere mer forberedt med tester, vil saann at det skal klaffe selvom vi akkurat har begynt aa prove. Anonymkode: fbe9f...294 Nei, dette er prøveperiode 2. Ble gravid i sommer med uhell, og når det endte i kjemisk fant vi ut at vi kjører på på ekte 🙃 Har brukt Flo for å kartlegge mens siden etter jul og har derfor litt oversikt. Jeg anbefaler deg å ikke begynne for tidlig med testingen, det er så unødvendig kostbart og ofte stressende. Begynn gjerne noen dager før forventet EL, eller om du merker på kroppen at noe skjer. Murringer, økt utflod osv. Prøv heller å ha sex et par ganger i uken, og enda oftere i fertil uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #18 Del Skrevet 4. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok Clearblue test idag morges viste ingen en sirkel. Det kan bety at testen jeg tok på torsdag var riktig og at jeg hadde EL MYE tidligere enn antatt... Har lasted ned FLO appen nå og skal begynne å følge mer med. Kjøpte clearblue advanced..er jo ikke vits i å teste meg mer nå i den denne syklusen-kan samme holder brukes neste runde? eller må jeg kjøpe ny..har jo 9 "strimler" igjen.. Anonymkode: fbe9f...294 Du må ha ny beholder til neste syklus. Men strimlene fra den gamle kan du bruke i den nye. Anonymkode: 05dde...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #19 Del Skrevet 4. oktober 2020 Prøv neste gang å legg ut testene i den tråden som er festet øverst i forumet, om hjelp til å tolke el-tester Sånn jeg har skjønt det så betyr positiv test ikke at man har el akkurat da, men at man får det en gang de neste 1-2 dagene. Anonymkode: 00488...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #20 Del Skrevet 5. oktober 2020 10 hours ago, adinterim said: Nei, dette er prøveperiode 2. Ble gravid i sommer med uhell, og når det endte i kjemisk fant vi ut at vi kjører på på ekte 🙃 Har brukt Flo for å kartlegge mens siden etter jul og har derfor litt oversikt. Jeg anbefaler deg å ikke begynne for tidlig med testingen, det er så unødvendig kostbart og ofte stressende. Begynn gjerne noen dager før forventet EL, eller om du merker på kroppen at noe skjer. Murringer, økt utflod osv. Prøv heller å ha sex et par ganger i uken, og enda oftere i fertil uke! Takk, du sier noe der men ønsker å kjenne kroppen litt bedre og virkelig kartlette når jeg har EL hver måned. Fikk meg en overraskelse denne måneden. Masse lykke til Anonymkode: fbe9f...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå