Kenelz Skrevet 1. oktober 2020 #21 Del Skrevet 1. oktober 2020 Send tilbake bilder av dere! 😉 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #22 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med fotokalender? Ga det i gave til besteforeldre og onkler/tanter i fjor da barnet vårt var 1 år. Vi bør kanskje finne på noe annet i år? Anonymkode: a46df...1b1 Ja, det synes jeg. Anonymkode: 0ac18...ce3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #23 Del Skrevet 1. oktober 2020 Hva med å gi de et bilde av dere? Da mente jeg av alle, de voksne også. Hadde ikke det vært gøy? I bare badebuksene, med en iskald øl i hånden😉 Anonymkode: 0ac18...ce3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #24 Del Skrevet 1. oktober 2020 Hva med å gi de et bilde av dere? Da mente jeg av alle, de voksne også. Hadde ikke det vært gøy? I bare badebuksene, med en iskald øl i hånden😉 Anonymkode: 0ac18...ce3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 1. oktober 2020 #25 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, for all del. Men det jeg syntes er mer rart er at dere ikke har bilder av deres egne barn en gang, altså hva har dere på veggene egentlig? Anonymkode: ea4db...076 Vi har kunst på veggen. Vi har noen barne og familiebilder på veggene i trappen, men ikke barnebilder i oppholdsrom, der har vi kunst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #26 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, for all del. Men det jeg syntes er mer rart er at dere ikke har bilder av deres egne barn en gang, altså hva har dere på veggene egentlig? Anonymkode: ea4db...076 Kunst. Masse kunst. Både fra norske og utenlandske kunstnere. Anonymkode: a1dd3...f32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2020 #27 Del Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min manns bror og kone gir oss hver eneste jul innrammede bilder av deres barn. Barna går nå på mellomtrinnet og de har alltid hatt denne tradisjonen, og vi har aldri hengt opp ett eneste bilde av de. vi har tett kontakt, omgås ca annenhver uke, om ikke oftere, så de burde fått det med seg. Vi er veldig glade i de. Jeg har også sagt det ganske tydelig, at vi har ikke bilder fremme, det er bare ikke stilen vår, og helt ærlig vet jeg om svært få hjem som henger opp bilder av nevøer og nieser, eller egne barn for den saks skyld, på veggen. De har heller ikke bilder av våre barn fremme. vi har ikke bilder av egne barn, bryllupsbilder eller noen andre bilder heller. Er det frekt av meg å ikke henge det opp? De ligger liksom bare i en eske i kjelleren... Anonymkode: 29f2b...743 Hæ har dere ikke bilder av egne barn på veggen? En ting at dere ikke henger opp så mye bilder av andre barn i familien men egne barn? Det syns jeg var rart. Jeg syns sånt er sykt koselig. Vet ikke om noen med barn som ikke har det. Iallefall fotografbilder Typ 1 års fotografi o. l 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #28 Del Skrevet 1. oktober 2020 Også har du meg som maser på første skoledag bilde av mine nevøer og nieser😂 Har de i små bilder i en bokhylle med glassdører, da🙈🥰 Anonymkode: a697b...51c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2020 #29 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har flere bilder av mine barn på veggen. Har også for noen måneder siden fått et tante barn. Jeg har nettopp vært å fremkalt bilder av tante barbet for å henge på veggen. Stolt tante å mor Anonymkode: 90062...8a9 Jeg og har av tantebarna og min egen unge. Så stolt er jeg at det liker jeg. Og jeg ser tantebarna mine så sjeldent at det er kjekt å ha de på veggen. Min egen unge innrømmer jeg er litt fordi jeg liker å skryte litt over hvor flott han er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #30 Del Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med fotokalender? Ga det i gave til besteforeldre og onkler/tanter i fjor da barnet vårt var 1 år. Vi bør kanskje finne på noe annet i år? Anonymkode: a46df...1b1 Jeg hadde ikke sittet og bladd i en fotokalender med mine tantebarn. Så jeg er glad jeg får andre gaver fra dem. Men det kan hende ditt barns tanter og onkler syns det er kjempekjekt. Jeg bruker også å få hjemmelagd juleting av barna til søsteren min, men det blir bare lagt i en skuff. Anonymkode: 34724...2de 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2020 #31 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så enig med TS. Å gi innrammede bilder av barna sine til slektninger er en uting (ser her bortsett ifra besteforeldre og oldeforeldre). Jeg kjenner absolutt ingen som har innrammede bilder av andres barn på veggen. igjen: Unntak for eldre, veldig nære slektninger. De som er ca. 70+, har også ofte en helt annen interiørstil enn dem som er yngre. I gamle dager var det mer vanlig med å ha masse bilder av familien på veggene og rundt omkring i stua. Det er ikke vanlig nå. De gangene jeg har fått sånt i gave, har jeg satt det på kontoen for "en gave der giverne tydeligvis har valgt en (for dem) praktisk løsning, helt uten å tenke på mottaker". Det er ingen personlig omtanke bak en slik gave. Alle som har vært hjemme hos oss, vet at vi ikke har innrammede barnebilder på veggene. Det var en her som skrev at man kan jo plukke av rammene og sette fotoene inn i fotoalbum? Vel, dette er 2020. Få av oss driver med gammeldagse fotoalbum. Det holder lenge at man innimellom sender familien noen bilder av barna i lukkede grupper på SoMe. Anonymkode: 8c74d...916 Andres barn? Det er jo onkel barna til mannen hennes. Ikke random barn Endret 1. oktober 2020 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #32 Del Skrevet 1. oktober 2020 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Andres barn? Det er jo onkel barna til mannen hennes. Ikke random barn De er ikke random, men fremdeles er det "andres barn". Husk på at noen av oss har flere søsken, på begge sider. Og alle disse får gjerne barn. For oss, er det 6 søsken tilsammen. Så 6 søsken får i snitt 2 barn hver. 12 barn. Nei, vi henger fremdeles ikke bilder av 12 barn som ikke er våre egne på veggene. Og vi setter dem ikke inn i fotoalbum. Anonymkode: 8c74d...916 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2020 #33 Del Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke random, men fremdeles er det "andres barn". Husk på at noen av oss har flere søsken, på begge sider. Og alle disse får gjerne barn. For oss, er det 6 søsken tilsammen. Så 6 søsken får i snitt 2 barn hver. 12 barn. Nei, vi henger fremdeles ikke bilder av 12 barn som ikke er våre egne på veggene. Og vi setter dem ikke inn i fotoalbum. Anonymkode: 8c74d...916 Dere er for mange søsken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #34 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg hadde tatt bildene ut av rammene og enten brukt rammene til noen andre bilder eller gitt de vekk. Bildene hadde jeg oppbevart i en skuff. Anonymkode: 85a1a...1fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #35 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg er helt enig i at det er pussig å gi innrammede bilder av barna sine til andre enn besteforeldre. Å gi slikt bilde hvert år i tillegg er rett og slett kjemperart! Men, jeg synes også det er litt rart å uttale at man ikke vet om noen sol har bilder av egne barn på veggen en gang? Det er helt vanlig i min omgangskrets hvertfall. Ikke nødvendigvis mange bilder, men noen her og der? Vi har en bildevegg over en kommode i gangen med mange mindre bilder som betyr noe for oss. Stort sett øyeblikksbilder, og ikke oppstilte bilder. Vi bytter litt på bildene som henger der, men det er mest av ungene våre og oss voksne, men også noen av andre i nær familie eller vennekrets. Og fotoalbum er vel også fortsatt ganske normalt å lage? Mange gjør det vel riktignok digitalt, men album er det da likevel? Anonymkode: 617eb...840 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #36 Del Skrevet 1. oktober 2020 Takk for støtte, alle sammen! til de som lurer, vi har malerier og innrammede plakater på veggene. Og så har vi hyller med pyntegjenstander. Og ett bilde fra kremmerhuset. Før hadde vi en tavle med bilder i trappen. Der hang vi opp øyeblikksbilder av «alt og alle» som vi bryr oss om, men da vi pusset opp valgte vi å gå for en mer minimalistisk stil nå som barna er så store. Øyeblikksbilder er mye, mye finere enn bilder tatt på skolen/i barnehagen, synes jeg. Denne tavlen henger nå på vårt nyoppussede, fine vaskerom. og det er faktisk sant at de færreste av våre venner henger opp bilder av egne barn rundt omkring. HI Anonymkode: 29f2b...743 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #37 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg er enig med deg Ts. Syns faktisk at de som gir bilder av egne barn til andre enn besteforeldre mangler litt sosiale antenner. Anonymkode: 26b8f...1e0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 1. oktober 2020 #38 Del Skrevet 1. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med deg Ts. Syns faktisk at de som gir bilder av egne barn til andre enn besteforeldre mangler litt sosiale antenner. Anonymkode: 26b8f...1e0 Det samme med kalendere av barna. Er nok stort sett bare besteforeldre som synes det er koselig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #39 Del Skrevet 1. oktober 2020 46 minutter siden, Maleficenta skrev: Hæ har dere ikke bilder av egne barn på veggen? En ting at dere ikke henger opp så mye bilder av andre barn i familien men egne barn? Det syns jeg var rart. Jeg syns sånt er sykt koselig. Vet ikke om noen med barn som ikke har det. Iallefall fotografbilder Typ 1 års fotografi o. l Ja, det er KJEMPERART at folk er forskjellige, gitt. Sjæl syns jeg 1årsfotografi er harry. Værsågod med denne, for deg, helt unødvendige informasjonen 🙄 Anonymkode: 395bb...a5f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #40 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg er langt under 70 og har for øyeblikket syv bilder og en fotokalender av tantebarna mine. Jeg har ikke inntrykk av at det er så uvanlig, men man velger selvsagt selv hva man vil ha på veggene. Jeg kan virkelig ikke fordra minimalistisk stil. Anonymkode: 79455...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå