Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror egt nesten alle kvinner ville falt for en kjekk, smart, mentalt sterk og dominant mann. Jeg er ihvertfall den type jenta som alltid går for disse mennene . 
Problemet er at veldig få av disse mennene ønsker å knytte seg.. så vi damer må velge å gifte oss med «mindre pene menn» som er snille og gode mot oss. Ja såklart finnes det kjekke og gode menn, men alle er allerede tatt. Og Ikke misforstå , snille og gode menn er jackpot .. men mange av de klarer ikke å stå opp for seg selv /være sikkelig menn.. hvis dere skjønner. Nesten slik at hvis jeg gifter meg engang vil jeg heller hatt sex med han kjekke alfaen istedenfor 

Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: dc1d1...cf5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig?

At du høres ut som du er 14 år og skriver skolestil om hvordan det er å være voksen. Pass bare på at jente hører sammen med gutt, og at mann hører sammen med dame/kvinne. Alt annet høres for pervo ut. 

Anonymkode: 5e98b...1ca

• Liker 22
Skrevet

Enig... synes sånne pusemenn er uattraktivt selvom de er snille og gode. Vil ha en ordentlig seriøs mann, som ikke er redd for å si hva han mener eller stå opp for seg selv og andre. At han er selvstendig, ambisiøs osv...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBrukern skrev:

Enig... synes sånne pusemenn er uattraktivt selvom de er snille og gode. Vil ha en ordentlig seriøs mann, som ikke er redd for å si hva han mener eller stå opp for seg selv og andre. At han er selvstendig, ambisiøs osv...

Det er kjempeenkelt å få en sånn mann. Bare vær en bra dame selv, så står de på døren. 

• Liker 5
Skrevet

Badboysa er spennende, men de evner ikke å yte ekte kjærlighet. 

Anonymkode: b3725...bd4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er kjempeenkelt å få en sånn mann. Bare vær en bra dame selv, så står de på døren. 

Jeg er sammen med en slik mann og har vært det i 5 år:) heldigvis

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror egt nesten alle kvinner ville falt for en kjekk, smart, mentalt sterk og dominant mann. Jeg er ihvertfall den type jenta som alltid går for disse mennene . 
Problemet er at veldig få av disse mennene ønsker å knytte seg.. så vi damer må velge å gifte oss med «mindre pene menn» som er snille og gode mot oss. Ja såklart finnes det kjekke og gode menn, men alle er allerede tatt. Og Ikke misforstå , snille og gode menn er jackpot .. men mange av de klarer ikke å stå opp for seg selv /være sikkelig menn.. hvis dere skjønner. Nesten slik at hvis jeg gifter meg engang vil jeg heller hatt sex med han kjekke alfaen istedenfor 

Anonymkode: dc1d1...cf5

Tenker at det er mye rare folk som tror at deres egne seksuelle preferanser er en slags fasit. 

Folk liker ulike ting, heldigvis. 

Anonymkode: ae73a...76c

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes ikke det handler om at mannen skal være penest mulig. Uansett, pen er subjektivt. 

Anonymkode: c0c3b...d9b

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Samme her, på tiende året. Veldig dominant og trygg på seg selv. Og verdens snilleste. 

Skrevet

Attraktive menn blir sammen med attraktive damer. Og puler uattraktive damer mens de leter etter den rette

Anonymkode: fc71c...8e8

• Liker 1
Skrevet

Er det en sammenheng mellom å være pen og mentalt sterk, dominant og smart? 
Tror ikke det er så enkelt. Plenty «mindre pene» menn som er både dominerende og smarte. 
Og har selv truffet masse vakre menn fulle av psykiske issues. 
Det er liten sammenheng mellom ytre og disse egenskapene. Forskjellige personligheter kommer i alle innpakninger. De typiske badboysa har vel aldri hatt rykte på seg for å være utpreget smarte 🤓

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Godt!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Attraktive menn blir sammen med attraktive damer. Og puler uattraktive damer mens de leter etter den rette

Disse mennene er billige, med andre ord?

Anonymkode: 0128f...5a3

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kall det hva du vil, hvis det får deg til å føle deg bedre. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Helgeline skrev:

Er det en sammenheng mellom å være pen og mentalt sterk, dominant ? 

selvfølgelig er det det. Får man bedre respons og kjempemye positiv oppmerksomhet fra damer er det mye lettere å ende opp der

Men du sier jo det selv. Det er en sammenheng. Ikke sånn at det gjelder for alle. Er bare enklere

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er ikke billige. Menn er kjøperen. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer ikke på meg, altså jeg vet at jeg er attraktiv dame, men opplever at attraktive menn går for de mindre attraktive. Jeg tror en del av det skyldes i at attraktive mennesker har dårligere selvtillit enn først antatt og/eller blir fortere stemplet som arrogante eller innbilske. En shallow sirkel som er vanskelig å bryte.  

Anonymkode: e1cfa...0b3

• Liker 2
Skrevet

Er jo veldig stor forskjell på dominerende personer, personer uten ryggrad og «badboyz». Hvertfall i mitt hode. Jeg er mann, jeg hater dominerende personer så jeg prøver å ikke dominere andre, selv når jeg rundt personer det er lett å dominere(f.eks de uten ryggrad). Jeg mener at når du dominerer andre så har du ikke respekt for dem. Du utnytter de du dominerer. Dominerende menn ser jeg ikke på som alpha siden de har et behov for å hevde seg som alpha ved å dominere andre. Badboyz er egentlig bare umodene drittunger. 

Anonymkode: bb351...ab6

• Liker 13
Gjest vanSteike
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo veldig stor forskjell på dominerende personer, personer uten ryggrad og «badboyz». Hvertfall i mitt hode. Jeg er mann, jeg hater dominerende personer så jeg prøver å ikke dominere andre, selv når jeg rundt personer det er lett å dominere(f.eks de uten ryggrad). Jeg mener at når du dominerer andre så har du ikke respekt for dem. Du utnytter de du dominerer. Dominerende menn ser jeg ikke på som alpha siden de har et behov for å hevde seg som alpha ved å dominere andre. Badboyz er egentlig bare umodene drittunger. 

Anonymkode: bb351...ab6

"Dominant" og "dominerende" er ikke det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...