AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Med tanke på arbeidet der er å finne noen til å ta det. Føler meg vanskelig siden jeg bor nærme, samtidig har jeg annen jobb. Hva er erfaringer til både ansatte i lignende situasjon og ledere som må mase rundt etter vikar? Anonymkode: f5909...9f5
Ullvott Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener: Du har blitt tilbudt et vikariat, men har fast jobb et annet sted? Det er selvsagt ikke dårlig gjort å takke nei i den situasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 19 minutter siden, Ullvott skrev: Ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener: Du har blitt tilbudt et vikariat, men har fast jobb et annet sted? Det er selvsagt ikke dårlig gjort å takke nei i den situasjonen. Ts her: Jeg har en liten deltidsjobb pluss hovedjobb som tilsammen utgjør litt over 100%. Vikariatet er i deltidsjobben. Har hatt en mnds vikariat men takket nei til en mnd til. Den er bare på ca 18%, så er derfor jeg får litt dårlig samvittighet:/ føler jeg gjør meg vanskelig Anonymkode: f5909...9f5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Viss du har full jobb allereie så er det vel god unnskyldning til å takke nei til vidare vikariat. Anonymkode: 14e1b...4c8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Slik jeg ser det er en så liten stillingsprosent uinteressant og det anbefaler jeg deg å si rett ut på en saklig og nøytral måte. Spør høflig om arbeidsgiver kan komme med et bedre tilbud. Anonymkode: 194d6...5b4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Bare vær tydelig på at stillingsprosenten er for liten - hvis du mener det er grunnen til at du ikke ønsker den, til at det blir aktuelt. Nei, du skal ikke ha dårlig samvittighet, arbeidslivet i dag tar ingen hensyn til deg, så du kan heller ikke ta så mange hensyn. Anonymkode: 001f1...eb7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Spørsmålet er om du ønsker de jobben i det hele tatt? Uansett sier du bare ja til noe du går med på. Anonymkode: 04f38...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå