AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Sto på vaskerommet når jeg så et hvit lys i ca et sekund. Lurer på hva dette kan være? Tenker det kan være noe overnaturlig eller bare en logisk forklaring. Er sliten etter å ha stått mye på jobb og har ondt i hodet. Så også at det var en stikkontakt der som hang ut. Ellers hvis det er noe overnaturlig, hva kan det være da? Anonymkode: 38abc...2de
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Det er ikke godt å si hva det kan være uten at jeg ser det med egne øyne eller får mer informasjon. Mest sannsynlig er det noe naturlig, kanskje lys reflekterte i et vindu eller så oppsto det gnister da du satte i stikkontakten. Hvilken stikkontakt hang ut og hvor fra? Som sagt er det nok ikke noe overnaturlig, men det er ikke godt å si hva det skulle vært om det var. Anonymkode: 34b19...90e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Du er sliten og har vondt i hodet. Jeg kan ofte få litt "synsbedrag" der jeg ser skygger eller ting skifter litt farge. Det skjer når jeg er sliten eller gåen. Må ta det litt med ro. Anonymkode: 8d8bf...57a 1
Mezzosoprena Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Sliten og vondt i hodet - det var selvfølgelig ikke noe overnaturlig 😄 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Sjekket at det ikke var lysrøret? Det kan å være aura Anonymkode: 10646...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå