AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Ikke noe søtt, men lurer på hva de gjør så lenge og så ofte på do/bad. Står halvnaken med klærne i hånden og ser på tv/mobil. To ting samtlige partnere og brødre har drevet med 🤔 Anonymkode: 56046...de1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Å sitte i morgenkåpe og være naken under. Litt sexy også. Anonymkode: 1279f...87f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe søtt, men lurer på hva de gjør så lenge og så ofte på do/bad. Står halvnaken med klærne i hånden og ser på tv/mobil. To ting samtlige partnere og brødre har drevet med 🤔 Anonymkode: 56046...de1 Tror det er noe biologisk i menn som gjør dette. Jeg har tre brødre og en sønn, samtlige har "fobi" mot klær. Helst skal de gå i bokser hele dagen og sitter med mobilen i hånda mens de bæsjer, derfor bruker de så lang tid på do. Man bruker ikke så lang tid på å bæsje. Eksen min også gikk bare rundt i bokser så lenge det var sosialt akseptabelt hjemme. Tenk å måtte kle seg om for å spise middag hjemme 😂 merkelige vesener. Anonymkode: b1d94...08c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor menn skal stå og tisse når de har en do med behagelig sete tilgjengelig. Og hva gjør de hvis de skal både tisse og bæsje? Anonymkode: 54fca...6af
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor menn skal stå og tisse når de har en do med behagelig sete tilgjengelig. Og hva gjør de hvis de skal både tisse og bæsje? Anonymkode: 54fca...6af Mannen min sitter om han skal gjøre begge deler, men står om han bare skal tisse. Sier at det er fordi det er ekkelt at penisen kommer borti innsiden av doen. (Nei han har ikke veldig lang penis, helt normal, men dette gjelder visst de aller fleste som ikke har mikropenis). Anonymkode: 64eee...a49 1
Cuntzilla Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Å sitte i morgenkåpe og være naken under. Litt sexy også. Anonymkode: 1279f...87f Pleier du å ha på klær på under morgenkåpen? You're doing it wrong. Jeg har bodd med masse menn i kollektiv, og skjønner heller ikke helt dette med å sitte på do i evigheter, før smarttelefonens tid hadde de gjerne en kurv ved siden av dass med aviser og Donald Pockets e.l. Hadde en kollega som tok med seg VG under armen på do av og til, da visste vi hva han skulle og at han ikke ble å se på en stund Vet ikke hvor søtt det er, men det er iallfall noe jeg har sett mest menn gjøre og ikke skjønner helt. Kvinner pleier å gjøre kort prosess av det der, kjapt inn og kjapt ut, spesielt på jobbtoalettet. Endret 2. oktober 2020 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Aldri skjønt hvordan menn klarer å se rot, uten å se rotet. Klarer å ta oppvasken, uten å se at det ikke ble reint. Syns likevel det er herlig når de gjør det. Så får jeg heller tåle at det ble gjort på den måten. Jeg har mine utilstrekkeligheter også, som de får ta seg av i stedet Anonymkode: 2c46b...995
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 Lurer på hvordan men kan ha så sur rumpelukt😳 Anonymkode: e7641...4c9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #10 Skrevet 15. oktober 2020 Har mange i omgangskretsen som plutselig har blitt "toppidrettsutøvere" i en alder av 40-50. Synes det er litt søtt at de brenner så veldig for det, hvordan det lyser av øynene deres når de f.eks. prater om klisterski og stakeski og intervaller og formtopping og 546. plasser i Vasan. Men må si at jeg har blitt litt bekymret også og lurer på hvilket behov det er ment å dekke. Anonymkode: 93f34...9a5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #11 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg synes de dårlige pappavitsene mange drar, er søte 😄 Anonymkode: 32030...aa0
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #12 Skrevet 15. oktober 2020 Synes det er søtt når de prøver å skjule at de liker meg, mens de smiler over hele ansiktet og ikke klarer la være. Blir litt sjarmert da. Anonymkode: d1b37...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå