Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Hva hadde dere gjort hvis mannen deres før ev.t deres forhold hadde ligget med en hore? Enten en luksushore, eller en i fra Skippergata her i Oslo. Hadde dere gått i fra han? Hvis ikke, hvorfor? Hvis, hvorfor? Det hadde jeg.. Orker ikke tanken på en som har hatt seg med en hore. Han hadde sunket totalt i mine øyne og jeg hadde mistet respekten for han.
Gjest Sukkerert Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Dette er en av de få gangene jeg kan svare momentant "ja" på et slikt spørsmål. Jeg ville gått fra ham fordi jeg ser på å gå til prostituerte som å utnytte andres ulykksalige situasjon.
Gjest Bellatrix Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Den første tanken som slo meg var ja, jeg ville gått fra han. Men om mannen min hadde sagt nå at han hadde ligget med en hore for 20 år siden så ville jeg nok ikke gjort det slutt, nei. Vi har det så bra sammen at jeg ville ikke latt en ting langt bak i fortiden ødelegge det vi har. Endret 25. juli 2005 av Fighter
Arkana Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Den første tanken som slo meg var ja, jeg ville gått fra han. Men om mannen min hadde sagt nå at han hadde ligget med en hore for 20 år siden så ville jeg nok ikke gjort det slutt, nei. Vi har det så bra sammen at jeg ville ikke latt en ting langt bak i fortiden ødelegge det vi har. ← Enig. Jeg hadde ikke likt det, og tanken hadde nok plaget meg lenge, men jeg hadde ikke klart å gjøre det slutt.
pusesen Skrevet 25. juli 2005 #5 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Dette er en av de få gangene jeg kan svare momentant "ja" på et slikt spørsmål. Jeg ville gått fra ham fordi jeg ser på å gå til prostituerte som å utnytte andres ulykksalige situasjon. ← :enig_anim: At han hadde vært utro med en dame på byen en kveld, hadde vært vanskelig å tilgi, men at han er horekunde hadde vært umulig å tilgi! Endret 25. juli 2005 av pusesen
Gjest Piper Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Hva han har gjort før meg, er helt og holdent hans sak. Så lenge han ikke har voldtatt noen ol, er det ikke noe jeg hadde brydd meg om. Men jeg hadde helst ikke ville vite noe, og derfor regner jeg med at han ikke hadde fortalt det til meg. noe privat må man ha, og det er en av de tingene.
Sommerfugl Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Ja, jeg hadde absolutt gått. Det er utroskap.
Gjest Piper Skrevet 25. juli 2005 #8 Skrevet 25. juli 2005 Ja, jeg hadde absolutt gått. Det er utroskap. ← Hvordan kan det være utroskap, når det hendte før din tid?
inar Skrevet 25. juli 2005 #9 Skrevet 25. juli 2005 Dilemma...... Men hvorfor kommer jo også inn i bildet. Tror ikke jeg hadde gått.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #10 Skrevet 25. juli 2005 Nei, ikke visst han angret oppriktig på det.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #11 Skrevet 26. juli 2005 Jeg ville ikke dumpa ham, jeg ville tatt det som et nederlag for megselv fordi det ville vist at jeg ikke oppfylte ønskene hans. Det er mulig at han har behov man ikke vil, kan eller orker å oppfylle, men da betyr det isåfall at man ikke passer sammen. Jeg ville dog forstå enhver som mister lysten på en mann som har vært med en hore.
Gjest Bertine Skrevet 26. juli 2005 #12 Skrevet 26. juli 2005 det hadde værtfall blitt et skikklig oppgjør! Hadde ikke blit glad nei......
Lassie Skrevet 26. juli 2005 #13 Skrevet 26. juli 2005 Den første tanken som slo meg var ja, jeg ville gått fra han. Men om mannen min hadde sagt nå at han hadde ligget med en hore for 20 år siden så ville jeg nok ikke gjort det slutt, nei. Vi har det så bra sammen at jeg ville ikke latt en ting langt bak i fortiden ødelegge det vi har. ← Helt enig. Hva han gjorde før min tid er hans sak og jeg dømmer ham ikke for det, det er hva han gjør i vårt forhold som er viktig.
La Guapa Skrevet 26. juli 2005 #14 Skrevet 26. juli 2005 Hvis dette var i fortiden hadde jeg nok snakket med ham for å forstå hvorfor han gjorde det. Det er vel ikke det værste han kunne ha gjot fra før heller da.... Selv om det bidrar til utnyttelse av kvinner.
Gjest gjesten Skrevet 26. juli 2005 #15 Skrevet 26. juli 2005 Om jeg hadde gått eller ikke kommer an på så mye, men sint tror jeg at jeg hadde blitt og bråk i heimen ville også forekommet. Problemet er at før man virkelig sitter oppe i situasjonen aner jeg ikke hvordan jeg faktisk vil reagere. Hvordan jeg tror jeg vill oppføre med i teorien kan være noe helt annet enn i praksis. Det er enkelt å sitte på min høye moralske hest nå og si at da ville jeg gjort sånn og slik. Ikke riktig så enkelt om situasjonen oppstår
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #16 Skrevet 26. juli 2005 Hvis dette hadde skjedd før min tid og dette hadde vært en engangsopplevelse, at han ikke hadde vært fast horekunde, så hadde jeg nok ikke dumpet han. Alle har en fortid, og jeg ville gått ut i fra hvordan han hadde vært i dag. Jeg er mere bekymret over menn som har en historie med utroskap, menn som aldri har klart å holde seg til kun en dame av gangen.
chriztine Skrevet 26. juli 2005 #17 Skrevet 26. juli 2005 Tja... alle har gjort dumme ting da. Hadde ikke likt om han plutselig hadde dumpet meg for noe jeg hadde gjort før jeg møtte han heller. Vanskelig spørsmål egentlig. Synes det er utrolig tragisk å kjøpe sex... så tror det kommer helt an på hvordan det hadde skjedd og hvorfor.... Om han hadde gjort det flere ganger, så hadde jeg reagert mye mere enn om han kun hadde gjort det en gang i fylla...
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2005 #18 Skrevet 26. juli 2005 For en stund tilbake ville jeg nok ha gått i fra han på minuttet om noe sånt hadde kommet fram, men pr i dag vet jeg ikke hvordan jeg ville ha takla det. Greit at han må få lov til å ha sin fortid, og at jeg ikke har noe med den å gjøre, men det at man får seg til å kjøpe sex sier for meg ganske mye om en person, og jeg vet ikke om jeg hadde orket å være sammen med en som hadde den holdningen til både sex og kvinner. Om dette hadde vært noe som hadde skjedd en gang i tidlig ungdom, i fylla e.l, så hadde jeg kanskje klart å kunne leve med det, men jeg er slett ikke sikker. Jeg håper aldri noe sånt kommer for en dag i forholdet vårt. Da er det nesten bedre om jeg ikke får vite om det. K
Pepita Skrevet 26. juli 2005 #19 Skrevet 26. juli 2005 Om jeg hadde gått eller ikke kommer an på så mye, men sint tror jeg at jeg hadde blitt og bråk i heimen ville også forekommet. Problemet er at før man virkelig sitter oppe i situasjonen aner jeg ikke hvordan jeg faktisk vil reagere. Hvordan jeg tror jeg vill oppføre med i teorien kan være noe helt annet enn i praksis. Det er enkelt å sitte på min høye moralske hest nå og si at da ville jeg gjort sånn og slik. Ikke riktig så enkelt om situasjonen oppstår ← Dette er jo dessuten noe som hører fortiden til. Så lenge han ikke har vært fast kunde, men kun et engangstilfelle tror jeg ikke at jeg hadde giddet å bråke noe med det! Men hadde det vært nå, hadde jeg gått på flekken!
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #20 Skrevet 26. juli 2005 Greit at han må få lov til å ha sin fortid, og at jeg ikke har noe med den å gjøre, men det at man får seg til å kjøpe sex sier for meg ganske mye om en person, og jeg vet ikke om jeg hadde orket å være sammen med en som hadde den holdningen til både sex og kvinner. ← :enig_anim: Veldig enig i det du skriver her.. Jeg er sikker på at jeg hadde gått fra han hvis noe slikt kom frem. (Så sikker man kan bli, uten å ha vært i situasjonen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå