Gå til innhold

Noen som har blødd over lengre tid hvor det har gått bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært gravide og blødd over lengre tid i første trimester, hvor det har gått bra? Har selv blødd i over en uke og vet fortsatt ikke hvilken vei det går, så håper å få høre noen positive historier, da jeg finner mest negative historier når jeg søker. 

Anonymkode: e37b2...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Hører stadig at det er «normalt», men for meg er det utelukkende et dårlig tegn.

Det sagt, så kommer det anpå hvor mye du blør og om det er avtagende, tiltagende eller stabilt. Friskt eller gammelt? 

Anonymkode: cc646...6e1

Skrevet

Eg blødde heile første trimester faktisk. Det gjekk heilt fint. Men eg hadde delvis forliggende morkake. Som flytta seg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg blødde masse i flere omganger.. og det gikk bra:) var grunnet et hematom i livmoren. Hadde aldri smerter og blødningene var enten gammelt brukt blod eller friskt blod.. har hørt at smerter og koagler er et dårlig tegn. 

Alle gangene jeg blødde dro jeg til gyn for å få bekreftet at alt var bra. Ble dog anbefalt å ligge mest mulig og for all del ikke løfte tungt. I 2 semester gav blødningene seg

• Liker 1
Skrevet

Jeg blødde siden 2DPO til jeg var ca 7 uker på vei. Hadde aldri trodd jeg var gravid hadde det ikke vært for positiv test.

Det var gammelblodig/brunt og uten smerter. Legene sa det var normalt. Fikk dog Lutinus i tilfelle i et par uker frem til uke 10 ca. Er nå i uke 19 og alt er fint  😊 Spottet 3 dager når jeg var i uke 16 og.

Anonymkode: c8984...5ff

• Liker 1
Skrevet

Har heldigvis ikke noen smerter, så det er jo positivt. Så bra å høre at flere har opplevd at det har gått bra. Krysser fingrene for at det går riktig vei for meg også. 

Anonymkode: e37b2...8c4

Skrevet

Eg hadde heller ikkje smerter. Tok HCG test tidlig i svangerskapet, legen sa tala mine ikkje var spesielt gode. At dei burde ha vore høgare. Men det gjekk jo fint ❤️ Det som kanskje tok mest på var at eg ikkje fikk vita kva som var årsaka før i uke 12. Det tok på psykisk.

Skrevet

Dette skjer så klart men det hører sjeldenhetene til. Her inne dukker gjerne langtidsprøvere opp, som også gjerne har oppkevd litt forskjellig så om du vil det sterkt nok vil du få det meste bekreftet. Men jeg syns det er ganske ufint å prøve å trøste/oppmuntre på det viset, da det nettopp er ytterst sjeldent at det går bare fint. 

Anonymkode: 82656...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...