Gå til innhold

Dyson Støvsuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man må ta i bruk dockingstasjonen for å lade denne typen støvsuger? Ønsker helst ikke å montere noe slikt på veggen. Er det stor forskjell mellom Dyson V8 Absolute, Dyson V8 Animal+ Og Dyson Cyclone V10? Eventuelt noen anbefalinger på andre lignende støvsugere til maks 4500?

Anonymkode: 9312b...5c5

Skrevet

Vi har en dyson og har ikke montert docking. Lader den med ledningen som fulgte med bare. Doblingen er mest for å ha et eget «oppbevaringssted» for støvsugeren, det er ikke en lader i seg selv. :)

Anonymkode: e7ac2...723

• Liker 2
Skrevet

Åja skjønner, da misforsto jeg. Hvilken type har du og er du fornøyd?

Anonymkode: 9312b...5c5

Skrevet

Jeg har en animalpro v6, så den er noen år gammel. Er ganske fornøyd med den, men etter at vi flyttet til større hus skulle jeg veldig gjerne hatt større batterikapasitet. Slik jeg skjønner det har de nyere versjonene det. Men den fungerer fint om man fordeler rom og etasjer ut over uka. Perfekt til hyppig støvsuging rundt spiseplass og på kjøkkenet. 

Anonymkode: e7ac2...723

• Liker 1
Skrevet

Vi har en V11, lader kun med ledningen som følger med. Veldig fornøyd med både sugeevne og batterikapasiset, den er genial mot hundehår i sofaen. Bor i en leilighet på 65 kvadrat, ingen problemer med batterikapasitet

Anonymkode: 16617...50c

• Liker 3
Skrevet

Kan jeg spørre om en ting ang dyson? 

Jeg driver og pusser opp, så det blir litt sagflis og slikt. Fungerer det å bruke dyson på det? Har kikket på dyson siden v9, men har avventet hele tiden pga oppussingsavfall. 

Anonymkode: 81c10...0d3

• Liker 1
Skrevet
På 2.10.2020 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Vi har en V11, lader kun med ledningen som følger med. Veldig fornøyd med både sugeevne og batterikapasiset, den er genial mot hundehår i sofaen. Bor i en leilighet på 65 kvadrat, ingen problemer med batterikapasitet

Anonymkode: 16617...50c

Vi har også v11 og er veldig fornøgd. God batterikapasitet og sugekraft, og støvsuger lett heile huset utan å lade. Har den stasjonert på kjøkenet, slik at den står lett tilgjengeleg. 

Anonymkode: a165f...ae3

• Liker 1
Skrevet

Dere som har v11 og sier det er god kapasitet, ca hvor lenge er det snakk om? Sammenhengende?

Anonymkode: dafae...12d

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har v11 og sier det er god kapasitet, ca hvor lenge er det snakk om? Sammenhengende?

Det står i reklamen at den har inntil 120 min brukstid. Eg har aldri gått tom for batteri, men har heller aldri brukt den så lenge. Men ein halvannan time samanhengande er ikkje problem. Liker også godt dei forskjellige munnstykka som er med. Brukes til møblar, skuffer og skap, gulvlister, glaskarmar mm

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge har dere eid deres Dyson? Har hørt at det har vært litt problem med batteriet, og at det ble raskt utslitt på tidligere modeller.

Anonymkode: e0e5f...975

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere eid deres Dyson? Har hørt at det har vært litt problem med batteriet, og at det ble raskt utslitt på tidligere modeller.

Det stemmer.

Hatt vår første (V8) noen år siden og batteri nr. 2 har nå vært dødt en stund. Har en mindre versjon kjøpt 1-2 år etter den første, der er batteriet fremdeles godt.

Dro til Power for bestille nytt batteri til nr.1 første gang batteriet døde og Dyson-dama der (hadde en egen "ekspert" der i Dyson klær) foreslo bare å kjøpe ny støvsuger. Nytt batteri vill hun ikke tilby. Bestilte da heller nytt batteri over nett, noe som endte med å bli svindyrt da det viste seg å ikke bli sendt fra Norge.

Anonymkode: 9141f...157

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer.

Hatt vår første (V8) noen år siden og batteri nr. 2 har nå vært dødt en stund. Har en mindre versjon kjøpt 1-2 år etter den første, der er batteriet fremdeles godt.

Dro til Power for bestille nytt batteri til nr.1 første gang batteriet døde og Dyson-dama der (hadde en egen "ekspert" der i Dyson klær) foreslo bare å kjøpe ny støvsuger. Nytt batteri vill hun ikke tilby. Bestilte da heller nytt batteri over nett, noe som endte med å bli svindyrt da det viste seg å ikke bli sendt fra Norge.

Anonymkode: 9141f...157

Takk for svar!!

Det er V7 og V8 jeg har hørt om tidligere som har hatt dårlig batteri.

Hårreisende at power ikke ville tilby nytt batteri.

Skrevet

Vi har v11. Heltfantastisk på tepper og dyrehår.

Vi har montert dokking på veggen og henger støvsugeren opp der for lading

Anonymkode: 0cb81...606

Skrevet

Har 2 stk dyson v6 og kommer til å kjøpe Phillips neste gang. Dyson er ganske tung, man må holde inn knappen (har en 10-åring som synes den er slitsom å bruke) og den støvsuger ikke "bakover", kun forover. Det er mer irriterende enn man skulle tro 🙃

Skrevet
På 4.10.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Det står i reklamen at den har inntil 120 min brukstid. Eg har aldri gått tom for batteri, men har heller aldri brukt den så lenge. Men ein halvannan time samanhengande er ikkje problem. Liker også godt dei forskjellige munnstykka som er med. Brukes til møblar, skuffer og skap, gulvlister, glaskarmar mm

Takk for svar! Da blir det nok en slik til jul😊 

Ser andre skrive den er god på dyrehår også, vi har hvit katt så det høres bra ut😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...