Gå til innhold

Beste kombinasjonen for sex er menn tidlig i 20årene og ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Kvinner som er tidlig i 30-årene. Leste dette i en annen tråd at noen påstod det. Stemmer det? 

Unge menn i 22-23 årsalder har økt sexlyst. Samme har kvinnene fra 30-35. Kan noen relatere til dette? Jeg selv har mye mer sexlyst nå (30) enn da jeg var 20. Håper det varer leenge!;)

Anonymkode: 62636...771

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert veldig individuelt, men stemmer faktisk godt for meg. Da jeg var singel i starten av 30-årene holdt jeg på med en fyr som var 21 da vi møttes. Det var fyrverkeri for å si det sånn. Men selvsagt veldig avhengig av person og kjemi også.

Anonymkode: 472de...7d7

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert veldig individuelt, men stemmer faktisk godt for meg. Da jeg var singel i starten av 30-årene holdt jeg på med en fyr som var 21 da vi møttes. Det var fyrverkeri for å si det sånn. Men selvsagt veldig avhengig av person og kjemi også.

Fortell, hvordan da? 

Var han flink/god eller mer uviten og nervøs?;)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fortell, hvordan da? 

Var han flink/god eller mer uviten og nervøs?;)

Flink og god, pen å se på og fantastisk kropp, men viktigst av alt var kjemien mellom oss og at vi fikk hverandre til å slappe av og slå oss løs. Ikke uviten og nervøs.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flink og god, pen å se på og fantastisk kropp, men viktigst av alt var kjemien mellom oss og at vi fikk hverandre til å slappe av og slå oss løs. Ikke uviten og nervøs.

Hmm.. spennende:)

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...Kvinner som er tidlig i 30-årene. Leste dette i en annen tråd at noen påstod det. Stemmer det? 

Unge menn i 22-23 årsalder har økt sexlyst. Samme har kvinnene fra 30-35. Kan noen relatere til dette? Jeg selv har mye mer sexlyst nå (30) enn da jeg var 20. Håper det varer leenge!;)

Feil. Kvinner på 30-35 har kun økt lyst fordi de vil ha barn. Det er først ved 40+ at den øker på ordentlig.

Anonymkode: aaf90...9da

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Kvinner på 30-35 har kun økt lyst fordi de vil ha barn. Det er først ved 40+ at den øker på ordentlig.

Overgangsalder og etter det er det smått mee sexlyst. Har ei kollega som er 45 og sexlysten er ikke tilstedet på henne. Uansett, går det an å ha mer sexlyst enn det jeg har? 

K30

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overgangsalder og etter det er det smått mee sexlyst. Har ei kollega som er 45 og sexlysten er ikke tilstedet på henne. Uansett, går det an å ha mer sexlyst enn det jeg har? 

K30

Det er bare tull. All forskning viser at de fleste har bare mer lyst etter 40, og mange har også mer lyst og bedre sex etter overgangsalderen.

Kvinner i parforhold eller som har opplevd seksuell vold, er gjerne unntaket. 

• Liker 1
Skrevet

og... Jenter på 16-19

Anonymkode: e3a73...674

• Liker 1
Skrevet

Jeg har noen unge 22-årige menn på jobben som rødmer og fniser når jeg går forbi. Jeg er ti år eldre enn dem, men det vet de ikke. Har kommet i kontakt med en av dem på grunn av en felles interesse vi skal holde på med sammen. Jeg hadde lett tatt han med meg hjem fra byen om jeg hadde fått muligheten til det😇 

Anonymkode: 30a7b...747

• Liker 4
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen unge 22-årige menn på jobben som rødmer og fniser når jeg går forbi. Jeg er ti år eldre enn dem, men det vet de ikke. Har kommet i kontakt med en av dem på grunn av en felles interesse vi skal holde på med sammen. Jeg hadde lett tatt han med meg hjem fra byen om jeg hadde fått muligheten til det😇 

Tror du å jeg er kommet i en alder der vi liker unge menn i beg av 20årene. Jeg er like gammel som deg og er helt enig. ;)

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det må du gjøre. Pikken kommer til å dirre av kåthet. I den alderen ville jeg virkelig utforske hver en cm på kvinnekroppen😅 Alt er jo så spennende, spessielt med ei som er mere erfaren😋

Anonymkode: b9bb5...05b

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du å jeg er kommet i en alder der vi liker unge menn i beg av 20årene. Jeg er like gammel som deg og er helt enig. ;)

Dere er ikke alene der😉

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er ikke alene der😉

Samme her 😁

Anonymkode: c5259...a09

• Liker 2
Skrevet

Litt interessant å høre at en i tidlig 20-årene har en god match med ei i tidlig 30-årene. ☺

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

K30

Dette er veldig individuelt, akkurat som med menn og potens.  Noen av oss får problem med tørre slimhinner der nede osv., andre ikke. 

Ellers er jeg helt enig i at sex er aldri så glovarm og intens, som mellom ung mann og moden kvinne. Har flere venninner/bekjente som sier akkurat det samme. Er nå 40+, og synes menn på ca 30 er mest sexy (25-35).  Har akkurat passe mix mellom virilitet og erfaring. Må vite hva de holder på med, kaninjukkende 20 åringer frister ikke. Nå har jeg 16 år yngre elsker/kjæreste, og det slår bare gnistrer.

• Liker 2
Skrevet
På 1.10.2020 den 15.33, AnonymBruker skrev:

🤤

Skrevet
På 1.10.2020 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Feil. Kvinner på 30-35 har kun økt lyst fordi de vil ha barn. 

For noe jævla tøv! 

Anonymkode: 0e72a...bad

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om jeg takler noe høyere lyst enn det jeg har nå. 😂 Er 29, før kunne jeg fort miste lyst og interesse etter en stund med fast partner, men har sett det nå at det har gått over. Lysten er der uansett. 

Anonymkode: 54484...9d9

Skrevet

Den beste sexen jeg har hatt er nå midt i livet med min samboer på 50+.hilsen dame. 

Anonymkode: 0b6ef...f51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...