AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #41 Del Skrevet 1. oktober 2020 Åå, jeg leste helt feil! Jeg trodde du sa i året, ikke i tiåret! En jakke til 6000 da er jo helt strålende! Anonymkode: 2f307...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #42 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg tror det er åtte år siden jeg kjøpte skinnjakka mi, og da ga jeg over 7000,- for den. Bruker den masse og synes nesten den er finere nå enn da den var ny 😄 Litt tidløst yttertøy av god kvalitet synes i alle fall jeg det er greit å bruke en del penger på. Selv om det er mye penger der og da, så kan det være lønnsomt på sikt 😊 Anonymkode: 84eee...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #43 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hvilken jakke er det? Anonymkode: 5af12...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #44 Del Skrevet 2. oktober 2020 Fullstendig bortkasta reint rasjonelt, men har man penger til det spiller det vel ingen rolle. Jeg har aldri kjøpt dyre jakker, men likevel holder de i årevis. Folk bør nok være ærlige og si at de i stor grad betaler for merket, uten at jeg noensinne kommer til å forstå hvorfor man skal betale mer for akkurat det. Anonymkode: 70d3e...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #45 Del Skrevet 2. oktober 2020 For meg er det helt uaktuelt å bruke så mye penger på en jakke. Man får jakker av god kvalitet, som er kjempefine, til MYE mindre enn det. Koster den 6 000, er den overpriset. Da betaler du for merket, ikke for at jakken er så utrolig mye bedre enn alle andre jakker. Anonymkode: 8af36...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 2. oktober 2020 #46 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg kjøpte en svart skinnjakke for kanskje åtte år siden fra Acne, den var nedsatt fra 20 til 10 000, og jeg elsker den jakken! Bruker den hver vinter, og jeg føler meg alltid så fin i den! Men jeg er også nysgjerrig, kan du legge ut bildet av jakken her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 2. oktober 2020 #47 Del Skrevet 2. oktober 2020 På 1.10.2020 den 14.31, AnonymBruker skrev: Jeg er en ganske nøktern person, som handler jakke to ganger i tiåret. Vært på jakkejakt nå og fant drømmejakken - og da jeg så på prislappen kostet den 6000. Er det en helt vanlig pris på en flott vinterjakke? Føler jeg har bodd under en stein de siste årene når det kommer til klær og mote. Kunne du brukt 6000 på ei jakke? Anonymkode: fef95...564 Har selv ei alpinjakke til 8000. Beste kjøpet jeg noen sinne har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #48 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jepp, helt greit på en betingelse: ikke kjøp jakker med ekte pels 😅 Anonymkode: 103b2...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikaboo Skrevet 2. oktober 2020 #49 Del Skrevet 2. oktober 2020 Helt normalt å bruke såpass på en skikkelig vinterjakke. Du kan ha den i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. oktober 2020 #50 Del Skrevet 2. oktober 2020 Nei det hadde jeg aldri gjort. For meg er smertegrensen 3000, men jeg har nok aldri kjøpt dyrere enn 1500. Og plages ikke med at jakkene blir utslitt likevel... Så du kan fint få god kvalitet for hvertfall halve prisen. Men altså, har du råd og syns denne jakka er perfekt ser jeg jo ikke noe prinsipielt problem med prisen. For meg hadde det bare vært altfor dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #51 Del Skrevet 2. oktober 2020 På 1.10.2020 den 14.31, AnonymBruker skrev: Jeg er en ganske nøktern person, som handler jakke to ganger i tiåret. Vært på jakkejakt nå og fant drømmejakken - og da jeg så på prislappen kostet den 6000. Er det en helt vanlig pris på en flott vinterjakke? Føler jeg har bodd under en stein de siste årene når det kommer til klær og mote. Kunne du brukt 6000 på ei jakke? Anonymkode: fef95...564 Du kjenner vel selv best din egen økonomi og hva du har råd til. Du kan helt sikkert finne jakker til noen få hundrelapper i noen butikker. Men for egen del, hadde jeg virkelig likt jakka så hadde jeg kjøpt den fordi jeg har råd til det. Anonymkode: bd91a...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #52 Del Skrevet 2. oktober 2020 Ja, det kunne jeg ha gjort. Grunnen er at jeg som deg bruker svært lite penger på klær. Jeg har økonomi til det, men handler aldri bare for å handle. Så de gangene jeg finner noe jeg virkelig liker så kjøper jeg det med god samvittighet. De fleste bruker glatt 6000 kr gjennom året på klær som blir brukt nå og da. Anonymkode: 1744a...d43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #53 Del Skrevet 2. oktober 2020 På 1.10.2020 den 14.35, AnonymBruker skrev: Hvis det var akkurat den jakken jeg ville ha, jeg visste at jeg kom til å bruke den i flere år og vi hadde 6000kr å avse til en jakke kunne jeg ha kjøpt den. Men foretrekker å kjøpe jakker til godt under 1000-lappen, da kan jeg bytte ut med god samvittighet etter to eller tre sesonger. Anonymkode: 8e1b2...72c Hva slags jakke er det? Nei, ingen jakker er verdt det. Jeg liker ikke at industrien tapper penger pga et merke. Et halvår senere kommer en ny modell til en nyere pris. Er egentlig bare tull. Jeg har veldig god økonomi, og kunne kjøpt meg hva jeg ville. Men heldigvis er jeg ikke SÅ materialistisk av meg. Anonymkode: b3a24...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #54 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hvis det er en jakke du virkelig liker og du har 6000 å avse, hvorfor ikke? Anonymkode: d235f...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 3. oktober 2020 #55 Del Skrevet 3. oktober 2020 Nei,jeg kunne ikke kjøpt en så dyr jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå