AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg har en del gammelt sengetøy og noen hullete stretchlaken som jeg lurte på å bruke til noe. Deler av dynetrekkene tenkte jeg å sy om til sengetøy til kommende baby. Men hva kan jeg bruke resten til? Anonymkode: 82afa...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Hekle gulvtepper 😊 Klippe filler som kan brukes for å lage kul effekt hvis du maler. Anonymkode: 966b1...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2020 #3 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) FB-eksempel på kjempefin fillerye! (BreivikDesign) Endret 1. oktober 2020 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 1. oktober 2020 #4 Del Skrevet 1. oktober 2020 Klippe opp til klutestørrelse, og ha de og ei vannflaske med i stellebagen til baby. Fukt de med vann fra vannflaske og kast etterpå istedenfor å bruke engangskluter. Strecthlaken er perfekt til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Del Skrevet 1. oktober 2020 46 minutter siden, rampeguri skrev: Klippe opp til klutestørrelse, og ha de og ei vannflaske med i stellebagen til baby. Fukt de med vann fra vannflaske og kast etterpå istedenfor å bruke engangskluter. Strecthlaken er perfekt til det Kan de ikke tas med hjem og vaskes? Vurderer tøybleier fra før, så å ta med skittent hjem vil ikke være noe problem. Virker bare litt dumt å skulle bruke hver klut én gang før de kastes. Men jeg kan kanskje dele de opp i gulpeklutstørrelse også? Anonymkode: 82afa...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. oktober 2020 #6 Del Skrevet 1. oktober 2020 Sy handlenett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Del Skrevet 1. oktober 2020 Veve filleryer? Anonymkode: fd06f...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 1. oktober 2020 #8 Del Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan de ikke tas med hjem og vaskes? Vurderer tøybleier fra før, så å ta med skittent hjem vil ikke være noe problem. Virker bare litt dumt å skulle bruke hver klut én gang før de kastes. Men jeg kan kanskje dele de opp i gulpeklutstørrelse også? Anonymkode: 82afa...756 Så klart de kan tas med hjem for å vaskes også, tenkte i utgangspunktet som alternativ til engangsservietter. Kommer jo også litt an på hvor møkkete den er - om det er en skikkelig møkkableie kan det være like greit å hive den.Er det et utslitt laken så har det jo på en måte gjort god nytte allerede. Er perfekte å ha i gulpeklutstørrelse også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 1. oktober 2020 #9 Del Skrevet 1. oktober 2020 Filler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, rampeguri skrev: Så klart de kan tas med hjem for å vaskes også, tenkte i utgangspunktet som alternativ til engangsservietter. Kommer jo også litt an på hvor møkkete den er - om det er en skikkelig møkkableie kan det være like greit å hive den.Er det et utslitt laken så har det jo på en måte gjort god nytte allerede. Er perfekte å ha i gulpeklutstørrelse også. Takk, det var et godt tips. Anonymkode: 82afa...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg bruker å ha,slikt liggende og klippe av stykker når jeg skal pusse sko, rense sykkelkjede, pusse møbler med olje, ferske malingsdråper under maling etc. Bare å kaste etterpå. Anonymkode: 58346...938 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 2. oktober 2020 #12 Del Skrevet 2. oktober 2020 I samme ånd som ab ... 938: Pussing av vindu og speil i stedet for papir eller mikrofiber. Hvis du liker å sy enten for hånd eller maskin - hva med quilt/lappeteppe? Det trenger jo ikke å være med et super-intrikat mønster. Og skulle du ende opp med små stoffrester, så kan de brukes som bomullpads til sminkefjerning og slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #13 Del Skrevet 2. oktober 2020 Spøkelse, eller annen halloween kostyme.. Anonymkode: e13f5...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå