Gå til innhold

Sexy/vakkert undertøy: er det vits?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, usikker på om dette er riktig kategori ettersom det egentlig ikke handler om seksualitet? Men jeg føler at det kanskje blir mer noe man gjør for seg selv, så jeg endte her likevel.

Jeg er i 30-åra, vært i et forhold i 10 år. Forholdet er bra. Jeg merker at jeg har endt med å stort sett gå i det samme undertøyet; sports-bh’er og bomullstruser som er behagelige. Jeg ser ofte kvinner på film og Instagram som tar bilder i lekkert undertøy, nå var det serien «Euphoria» som fikk meg til å tenke på dette igjen. 
Mannen min bryr seg ikke om hva jeg har på meg, han synes jeg er fin uansett sier han. Jeg bryr meg ikke så mye selv heller, men samtidig er jeg nyskjerrig og synes det er veldig fint og sexy med ordentlige bh'er og undertøy som passer sammen. 

Så. Har dere noen tanker? Hva er poenget med vakkert undertøy når ingen ser det, og de som ser det ikke bryr seg? Eller kanskje han hadde brydd seg likevel hvis jeg begynte å gå med finere undertøy? Kanskje jeg vil føle meg finere hvis jeg legger mer i det? Føler meg allerede ganske ok, men ting kan jo alltid bli bedre? 
Hva er dine grunner til å legge omtanke i undertøyet selv om det kanskje bare er du og partneren som skal se det?

Endret av Caroline1986
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i så pass stor aktivitet hele dagen, at undertøyet er tilpasset det - truser må tåle 90 graders vask, ellers er det rett ut.

Men jeg kan godt ha noe penere undertøy å kle meg i hvis jeg ønsker å føle meg mer pen eller sexy.

Det i seg selv kan hjelpe meg å komme i stemning, romantisk eller sexy. 

Anonymkode: 7fcc4...9d2

Skrevet

Funksjon > form. 

Hvis ingen ser det, mannen din ikke bryr seg, du bryr deg ikke, og 'vanlig' undertøy er mer behagelig enn 'sexy', da forsvinner vel egentlig poenget.

Anonymkode: d0212...999

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funksjon > form. 

Hvis ingen ser det, mannen din ikke bryr seg, du bryr deg ikke, og 'vanlig' undertøy er mer behagelig enn 'sexy', da forsvinner vel egentlig poenget.

Anonymkode: d0212...999

Jeg skriver jo at jeg synes det er fint, og lurer på hva kvinner som går med lekkert undertøy får ut av det.

Skrevet

For at jeg skal føle meg velstelt må jeg ha pent undertøy. Selv når ingen ser det bruker jeg det også under slaskete klær. Undertøy skal også være komfortabelt og funksjonelt.

Anonymkode: ba873...90c

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker også bare comfy,comfy,comfy. Føler meg velstelt om jeg har dusjet,vasket meg og fikset håret. Har ikke behov for sexy undertøy for å føle meg bedre. Mannen synes jeg er mest sexy naken, så han bryr seg heller ikke med sexy undertøy. 

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Det handler vel mest om å ha det godt med seg selv. Rent, pent og sexy undertøy, som ikke vises, er bedre enn urent, stygt og frastøtende undertøy, selv om ingen ser det. For du vet det. 

Skrevet

Nei, men kanskje ikke så hyggelig med gule flekker foran og brune bak. Uavhengig av om andre får se dem eller ikke 😄 

Anonymkode: ffd5e...568

• Liker 1
Skrevet

Noen har klart å innbille oss at undertøyets fremste egenskap skal være å gi mannen ståpikk. I virkeligheten er det bullshit. Undertøy skal være funksjonelt. 

Anonymkode: 08d5d...3dd

• Liker 4
Skrevet

Bruker fint undertøy for at jeg skal føle meg bra 😊 Er for meg selv, ikke noen andre - derfor ingen betydning for hvem som ser det eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Sexy undertøy.... Hva er egentlig det? For meg synes jeg typiske "oppdillet" sexy undertøy ikke er sexy. Som er kjøpt på kondomerier o.l. Føler ingenting spesielt for dem, og synes det virker så unaturlig.

Det mest sexy er jo hva som er oppi undertøyet. Så om du går med Mikke Mus-truse, sportstruse eller går uten truse, så er det jammen like sexy for min del uansett.

Hold deg unna bestemortruse hvis du ønsker å være sexy. Liker du det for komforten, så gå med det, men ikke bruk det som forføring... ;)

Anonymkode: ac03f...c79

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, Caroline1986 skrev:

Jeg skriver jo at jeg synes det er fint, og lurer på hva kvinner som går med lekkert undertøy får ut av det.

Føler meg bedre. Er som med resten av outfitten, og sminke liksom. Synes ikke sexy undertøy er unehagelig heller, vi er i 2020. Man må ikke velge comfy ELLER sexy, fins sexy som ER comfy. 

Har og en del sexy undertøy/loungerie som mannen elsker. 

Anonymkode: f9410...9a9

• Liker 2
Skrevet

Har nettopp oppdaget at andre kvinner bruker komfy undertøy. Tror ikke jeg eier annet enn pent undertøy. Med blonder og «sexy» fasong. Gjør ikke det for noe annen grunn enn at jeg syns det er pent og jeg liker å kle meg pent. 

komfy undertøy er megastygt. 

Anonymkode: 069f7...42a

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp oppdaget at andre kvinner bruker komfy undertøy. Tror ikke jeg eier annet enn pent undertøy. Med blonder og «sexy» fasong. Gjør ikke det for noe annen grunn enn at jeg syns det er pent og jeg liker å kle meg pent. 

komfy undertøy er megastygt. 

Men kroppen til de med komfy undertøy er ofte tilsvarende mye finere enn den er hos de med bare pent undertøy.

• Liker 1
Skrevet

Dersom verken du eller han tenner på det eller får annen glede av det (følelse av hverdagsluksus etc) så er jo poenget null. 

Men dagens "sexy undertøy" ser jo ut som noe en kåt men uerfaren 15-åring guttunge har kokt sammen, så hvor du skal få tak i sexy matchende undertøy er jeg noe usikker på. Anskaffelsen utgjør jo en ganske formidabel praktisk utfordring.

Anonymkode: 564d7...552

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom verken du eller han tenner på det eller får annen glede av det (følelse av hverdagsluksus etc) så er jo poenget null. 

Men dagens "sexy undertøy" ser jo ut som noe en kåt men uerfaren 15-åring guttunge har kokt sammen, så hvor du skal få tak i sexy matchende undertøy er jeg noe usikker på. Anskaffelsen utgjør jo en ganske formidabel praktisk utfordring.

Anonymkode: 564d7...552

Som jeg skriver da, så er jeg litt nyskjerrig, og ettersom vi har vært sammen så lenge og jeg aldri har vært spesielt opptatt av lekkert undertøy så hadde det vært artig å se om han faktisk reagerer på det også. Og for min egen del så tenkte jeg at man kanskje føler seg enda finere, og ville spørre om årsaken til hvorfor andre går med fint undertøy.

Og jeg snakker altså ikke om sånt ræl man finner på kondomeriet, men matchende undertøy med blonder, som sitter pent. Som man kjøper feks hos Triumph eller Change

Skrevet

Jeg elsker fint undertøy. Har masse. Det er som regel bare jeg som vet at jeg har dette undertøyet. Føler meg fin fordetom. 

Anonymkode: a83d0...d39

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg aldri fin eller sexy uansett så jeg ser ikke behovet med sexy undertøy lengre 

Anonymkode: e8f11...e7f

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kroppen til de med komfy undertøy er ofte tilsvarende mye finere enn den er hos de med bare pent undertøy.

Øh, hæ? 
så jeg har stygg kropp fordi jeg bruker pent undertøy? 
Rart.. hvordan tolke det gitt...

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øh, hæ? 
så jeg har stygg kropp fordi jeg bruker pent undertøy? 
Rart.. hvordan tolke det gitt...

De tenker vel at damer som pynter seg med fint undertøy er lite sporty. Merkelig konklusjon ja! 

Anonymkode: a83d0...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...