AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Min samboer er fra et annet nordisk land, og har en egen telefon der han kan motta samtaler fra foreldrene sine og andre familiemedlemmer og venner som bor i hjemlandet. Når denne tlf ringer er det altså alltid ham de skal snakke med. Nå er vi begge på hjemmekontor, og det hender tlf hans ringer mens jeg er i nærheten av den og han er opptatt med skypemøter og annet på hjemmekontoret. Da mener han jeg bør ta tlf og snakke med hvem det nå måtte være som ringer. Jeg sier jeg anser dette som hans private tlf, og vet at når den ringer er det han de snakke med. Er han opptatt med jobb får jeg likevel ikke hentet han om jeg tar tlf. Og personlig misliker jeg veldig det å måtte ha meningsløse samtaler med mer eller mindre fremmede folk, og svigerforeldre som ikke forstår halvparten av det jeg sier. Derfor har jeg sagt at jeg ikke tar tlf når den ringer. Er det sært av meg å tenke sånn? Jeg liker generelt ikke smalltalk i telefon, og har også min egen jobb å passe. Anonymkode: f8c8e...642
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da mener han jeg bør ta tlf og snakke med hvem det nå måtte være som ringer. Si at du har en annen mening og det må han akseptere. Jeg svarer aldri på min manns telefon om den ringer. Og samme andre veien. Er det noe helt spesielt, så avtaler vi heller at han/jeg skal svare.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Går det an å slå av ringelyden mens den ringer uten at du avviser samtalen? Da kan han ringe de etterpå, samtidig som skypemøtet ikke blir forstyrret av ringelyden. Anonymkode: bd3e7...704 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå