AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg og mannen har i det siste begynt å sende sexfilmer til hverandre siden han er på jobbreise. Dette ga meg en aha opplevelse. Jeg er 40 år, født to barn og føler meg ikke sånn kjempe lekker. Men, nå når jeg har filmet meg selv både naken og i sexy undertøy så ser jeg at jeg faktisk er ganske hot. Joda, skavanker er det der, men jeg så plutselig meg selv gjennom helt andre briller. Altså ikke på badet på vei inn i dusjen med kritisk blikk for å lete etter feil. Kanskje et tips til andre damer 😊 Anonymkode: 2e4a8...b59 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Haha, I know the feeling! Aha-opplevelse er ordet. Er noe med at den kvinneligheten jeg kanskje ikke er så bevisst til vanlig virkelig kommer til uttrykk på bilder tatt i en seksuell setting. Anonymkode: 9bf3d...c1c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje et tips til andre damer 😊 Javisst! Du var virkelig troverdig som kvinne. Anonymkode: fdc10...8da 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javisst! Du var virkelig troverdig som kvinne. Anonymkode: fdc10...8da Hehe, ja jeg ser egentlig den, kunne fint vært en mann med andre hensikter som hadde skrevet dette. Men nå er det jo ikke sånn at jeg ber om at filmene legges ut her, så om jeg var mann ville jeg ikke hatt noen glede av det. I bunn og grunn spiller det ingen rolle hvilket kjønn jeg har dersom tipset mitt kan være til nytte. Anonymkode: 2e4a8...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå