Gå til innhold

Hva er det med politikerne i AP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig hva som har skjedd med Arbeiderpartiet siden Jens forsvant. Det er et helt annet parti. Bare rot, tull og krangling nå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Kågebruker said:

Det er helt utrolig hva som har skjedd med Arbeiderpartiet siden Jens forsvant. Det er et helt annet parti. Bare rot, tull og krangling nå. 

Det går hardt for seg nå.

Skrevet

AP er et pampevelde føler jeg, og jeg kjenner litt på skadefryden nå som enkelte av dem viser sine sanne farger. Nesten litt skremmende å se på ordbruken de bruker på twitter og diverse, "jævla sviker" etc. Er nysgjerrig på hva de sier på bakrommet når de åpenlyst deler sånt på sosiale medier.. Wow.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Villfisker skrev:

Selvfølgelig. 

Vi kunne sikkert vært flinkere der alle sammen ja. 

Uansett grunn, er det hans fulle rett til å melde seg ut. Godt det er lov for oss andre å stemme annerledes, hvis vi forandrer mening til neste valg. Vi slipper i det minste å bli kalt stygge ting. Personlig er jeg veldig usikker på hva som føles rett å stemme ved neste valg.

Ja, det er hans fulle rett. Og jeg ble veldig mye sikrere på hva jeg skal stemme i dag - og jeg bor i Groruddalen 🙂

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer mer på hvorfor Jan Bøhler er så interessant for media. Timevis med sendinger om at han slutter i politikken, timevis når han starter opp igjen et par uker etterpå. Direktesendte intervjuer der han nevner seg selv ved navn et titalls ganger. Hva er greia?

Skrevet
58 minutter siden, Petra75 skrev:

Ja, det er hans fulle rett. Og jeg ble veldig mye sikrere på hva jeg skal stemme i dag - og jeg bor i Groruddalen 🙂

Håper det ikke er Bondepartiet!

Gjest Villfisker
Skrevet
2 timer siden, Petra75 skrev:

Så bra. Deilig å slippe å stresse med å bestemme seg i siste liten. :) 

Får oppdatere meg, så jeg ikke stemmer på noen som står for noe jeg på ingen måte kan støtte. Syns det har vært så mye rart de siste to årene.

Skrevet (endret)

Han svarte nå ganske godt for seg i debatten idag. Han kommer blant annet til å stemme for AP sine saker i stortinget ut valgperioden, så jeg vet ikke om man skal fortsette å kalle han sviker.

Endret av Cordelia
Skrevet
4 timer siden, Dankert skrev:

Det går hardt for seg nå.

Fint at han anser penger som fellesskapet betaler (lønn til stortingspolitikere), som noe Ap står for. Det er vitterlig deg, meg og alle andre som betaler skatter og avgifter som står for denne lønnen.

At partiet ønsker at man skal oppføre seg som en samstemt sekt, som man aldri kan forlate, blir bare for dumt. Skikkelige politikere er det fordi man brenner politisk for noe, ikke fordi de ser på det kun som en karrierevei og et ønske om å jobbe seg opp i et pampevelde av et parti.

• Liker 1
Skrevet
På 1.10.2020 den 13.30, Perseus skrev:

Man skal så absolutt få lov til å bytte parti, selv om jeg personlig ikke forstår dette valget.

Det tåpelige er at det fremstår som at mange av partifellene i AP har legitim kritikk mot Bøhler. Derfor fremstår det som unødvendig å senke seg ned på et slikt nivå som gjør at man ikke blir tatt seriøst og heller blir sett på som en skrikunge. Det er totalt unødvendig dersom man faktisk har en argumentasjon å bygge på.

Senterpartiet er politisk ganske nær Arbeiderpartiet, det kan ha betydd noe for valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...