AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg hadde min siste mens 24/8-26/8. Har hatt samleie 6,7, 11 og 21 september (alle beskyttet, men en gang gled han inn i meg uten kondom). I følge en app jeg bruker hadde jeg EL mellom 13-19 september. Jeg har tatt tre graviditetstester forholdsvis 26/9, 30/9 og 1/10 - alle 100% negative. Jeg er nå på min 39 dag i syklusen.. Har som oftest I gjennomsnitt 33 dager lange sykluser. Any takers? Begynner å bli litt bekymret. Anonymkode: 55968...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Vil tippe du har hatt eggløsning senere enn du pleier? Du har ikke tatt eggløsningstest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Del Skrevet 1. oktober 2020 Gå på legen, ikke spør på et forum. Anonymkode: 518e2...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Del Skrevet 1. oktober 2020 Mensen kan være litt forsinket. Om du tar en tidligtest og den er negativ nå så er du nok ikke gravid Trenger heller ikke være et helseproblem at mensen ikke kommer akkurat på dagen. Anonymkode: 32f5d...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Del Skrevet 1. oktober 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå på legen, ikke spør på et forum. Anonymkode: 518e2...dd7 Å gå på en lege har aldri vært smart. Anonymkode: 2cb5b...e41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Del Skrevet 1. oktober 2020 4 timer siden, Lallana skrev: Vil tippe du har hatt eggløsning senere enn du pleier? Du har ikke tatt eggløsningstest? Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å bli gravid (derfor vi bruker prevansjon) - så har ikke tatt eggløsningstest. TS Anonymkode: 55968...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Del Skrevet 1. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mensen kan være litt forsinket. Om du tar en tidligtest og den er negativ nå så er du nok ikke gravid Trenger heller ikke være et helseproblem at mensen ikke kommer akkurat på dagen. Anonymkode: 32f5d...709 De testene jeg har har sensitivitet på 25mlU/ml - vet ikke om det regnes som "tidligtest" eller ei. Begynner bare å bli litt bekymret når jeg nærmer meg en syklus på 40 dager. TS Anonymkode: 55968...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Del Skrevet 1. oktober 2020 Om du stresser over situasjonen kan vel bare det gjøre at du blir forsinket? Prøv å slapp av, mensen kommer nok når som helst nå Anonymkode: 19df2...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 1.10.2020 den 22.15, AnonymBruker skrev: Om du stresser over situasjonen kan vel bare det gjøre at du blir forsinket? Prøv å slapp av, mensen kommer nok når som helst nå Anonymkode: 19df2...4b5 Jeg prøver å slappe av. Synes virkelig den burde komme nå - I dag er dag 42 i syklusen. Testet negativt i går (12 dager etter eventuell unnfangelse). TS Anonymkode: 55968...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Del Skrevet 4. oktober 2020 25 u/ml er en vanlig test som normalt slår ut ved ikke kommet mens, litt avhengig av om du bruker morgenurin, om du har andre grunner til at urinen ville vært utvannet e.l. en tidligest kan fange opp så lavt som 5-10 u/ml, om du kun er 12 dager etter evt eggløsning er det ikke sikkert en vanlig test fanger opp ennå. Anonymkode: de055...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #11 Del Skrevet 4. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 25 u/ml er en vanlig test som normalt slår ut ved ikke kommet mens, litt avhengig av om du bruker morgenurin, om du har andre grunner til at urinen ville vært utvannet e.l. en tidligest kan fange opp så lavt som 5-10 u/ml, om du kun er 12 dager etter evt eggløsning er det ikke sikkert en vanlig test fanger opp ennå. Anonymkode: de055...930 Min IKM var for 10 dager siden (har vanligvis syklus på 33 dager). Urinen jeg har brukt har sett ganske konsentrert ut. Forventet mens 25/9, hadde sex 21/9 (beskyttet, men han gled i meg én gang først uten kondom). jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning.. TS Anonymkode: 55968...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #12 Del Skrevet 5. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å slappe av. Synes virkelig den burde komme nå - I dag er dag 42 i syklusen. Testet negativt i går (12 dager etter eventuell unnfangelse). TS Anonymkode: 55968...7f1 12 dager? Hvordan har du regnet da? Sædcellene kan leve opptil ei uke inne i deg, så befruktning kan skje flere dager etter samleie. Anonymkode: c99b0...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Del Skrevet 5. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 12 dager? Hvordan har du regnet da? Sædcellene kan leve opptil ei uke inne i deg, så befruktning kan skje flere dager etter samleie. Anonymkode: c99b0...b1a Jeg har regnet fra 22/9 - 3/10. 12 dager. Den trettende dagen etter samleie. men ja, aner ikke. Kan ikke fatte eller begripe at jeg eventuelt har blitt gravid av et halvt «dypp» tre dager før forventet mens. Det er mcgyverbarn. TS Anonymkode: 55968...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #14 Del Skrevet 5. oktober 2020 Det skal jo noe til, men i teorien kan du ha blitt befruktet flere dager etter siste samleie hvis eggløsningen var sen og det kom noe precum med supersvømmere. Men i så fall vil jeg si det er maks uflaks. Anonymkode: c99b0...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #15 Del Skrevet 5. oktober 2020 Det er nok usannsynlig at du er gravid i og med at han ikke kom inni deg eller "var der lenge" ubeskyttet og du har fått negativ test. Jeg var uten hormonell prevensjon i flere år, og opplevde et par ganger på den tiden at mensen var forsinket, samt og to ganger at jeg hoppet helt over den en måned (de to gangene hadde jeg ikke hatt samleie, så jeg slapp å være bekymret for graviditet). Ellers er syklusen min alltid 26 eller 27 dager. Eggløsningen kan bli forsinket eller utebli en gang i blant selv når man vanligvis har regelmessig syklus. Jeg gjetter at det er det som har skjedd hos deg, men jeg ville tatt en test igjen om ei uke hvis ikke mensen har kommet da. Anonymkode: 188d4...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå