AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Selv husker jeg en episode på danskebåten for maaange år siden, jeg traff ei jente fra Oslo som sa til meg at hun var gift men vi kunne gjøre mye rart men ikke samleie, kom plutselig til å tenke på at jeg skulle slått til på "mye rart" Anonymkode: 0cf29...c56
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Angrer ikke på noen jeg ikke hadde sex med. Derimot angrer jeg på noen jeg har hatt sex med. Anonymkode: 89845...e34 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Ja, i den eneste perioden jeg har vært singel som voksen var det én annen mann som var aktuell. Vi flørtet og flørtet både live og på meldinger, hadde blant annet til felles at vi likte å danse på fest og ute og hadde noen veldig hete øyeblikk på dansegulvet. Klinte én gang, det var helt magisk. Veldig god kjemi, tror det kunne ha eksplodert. Har faktisk aldri vært så kåt på noen enn hva jeg var på han på det verste. Litt av spillet vårt var å tease hverandre og utsette steget til å faktisk ha sex. Det har jeg angret mye på og det er fortsatt en tanke som frister. Heldigvis møtes vi aldri lengre. Anonymkode: 9cf04...7b2
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg angrer på at jeg spilte for kostbar og takket høflig nei i sommer, jeg gikk glipp av minst 4 kvinner. Neste gang jeg treffer dem skal jeg forklare dem hvorfor🤞 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg angrer på at jeg spilte for kostbar og takket høflig nei i sommer, jeg gikk glipp av minst 4 kvinner. Neste gang jeg treffer dem skal jeg forklare dem hvorfor🤞 Hvorfor takket du nei da? Anonymkode: 66f78...bc2
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor takket du nei da? Anonymkode: 66f78...bc2 Syntes det var for tidlig etter bruddet🤐 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 Ja jeg angrer på at jeg ikke grep sjangsen med en kjekkas før jeg ble sammen med mannen min. 😏 Anonymkode: b6e6d...ff7 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Ja en venn, var for sjenert til å slippe meg løs nå er han ikke blant oss mere. Anonymkode: d344b...4f2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Ja og nei. For noen dager siden kunne jeg pult ei som er 20 år eldre enn meg, ei danserinne. Smellvakker og sexy moden dame, men takket nei fordi jeg har kjæreste. I tillegg to andre som var interesserte, men takket nei av samme grunn. Anonymkode: d7f8c...435
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Angrer ikke på noen jeg ikke hadde sex med. Derimot angrer jeg på noen jeg har hatt sex med. Anonymkode: 89845...e34 Jeg og. Anonymkode: 10b99...455 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 Ja, en jeg traff en sommer var utrolig kjekk og tiltrekkende. Sa nei siden jeg hadde samboer. Kom hjem bare for å finne ut at han hadde bedratt meg samme helgen som han andre ( og veldig sexye fyren var aktuell.😒 Anonymkode: 26c1d...db8 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 Ikke nå lengre, men det var en superkjekk fyr som jeg var veldig forelsket i som klinte med meg i fylla og ville være med meg hjem en kveld. Selvsagt skjedde det på en av disse dagene hvor man har mensen, ikke har barbert et eneste hår på kroppen og leiligheten ser ut som et bomba horehus. Så jeg takket nei og vi klinte lidenskapelig og var skjønt enige om å ta det igjen en annen gang. Så svarer han jo omtrent ikke på meldinger etterpå, eller litt kort og uinteressert iallfall. Fikk til slutt ut av han at det var en annen dame på gang, som han ville satse på. Så ble det de to, da. Da angret jeg en stund på at jeg i det minste ikke bare hadde pult han den kvelden Angrer ikke nå lengre da, har faktisk hatt sjansen i ettertid også (slutt med dem nå). Men forelskelsen er over. Er vel heller han som kan angre nå, haha. Anonymkode: 3eb84...50f
Gjest Alterego666 Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg angrer på at jeg spilte for kostbar og takket høflig nei i sommer, jeg gikk glipp av minst 4 kvinner. Neste gang jeg treffer dem skal jeg forklare dem hvorfor🤞 Samtidig!?😳
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 Nei, to ganger for kostbar og to høflig nei... men det skal nok finnes tilgivelse i hvertfall ei av dem😂
Gjest Skrevet 1. oktober 2020 #15 Skrevet 1. oktober 2020 Har et par tilfeller der jeg i etterkant har funnet ut at vedkommende også ville ha sex, men at jeg ikke turte å "teste vannet".
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #16 Skrevet 1. oktober 2020 De gangene det gjelder er det vel anger på at jeg på det tidspunktet ikke tok hintene. Der det har vært åpenbart at det skulle skje har det alltid skjedd hvis dama var fin. Angrer mer på alle de fæle jeg har pult på fylla. Anonymkode: de493...05c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #17 Skrevet 1. oktober 2020 Ja. Spesielt en person. Han er i livet mitt enda, gift, barn nummer to på vei. Vi har daglig kontakt. Nå har han invitert meg på hotellhelg, jeg er fristet selv om det strider mot mine verdier. Anonymkode: 45586...a85
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 Alle. Jeg har sagt nei til sex ett par ganger, kommer alltid til å angre på det. Det handlet om hvorvidt jeg følte meg trygg i situasjonen , men jeg skulle tatt sjangsen. Man skal aldri si nei til sex, man går glipp av mer enn man risikerer. Anonymkode: 0b44e...a9e 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #19 Skrevet 1. oktober 2020 Én, tror det hadde vært krutt. Men på den tiden jeg fikk sjansen, holdt jeg på med en annen, som har gitt meg uendelig med kjærlighetssorg. Anonymkode: 4e0e2...186
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #20 Skrevet 1. oktober 2020 Angrer kun på folk jeg har hatt sex med. Bare 4 stk, men skulle vært foruten de 3. Anonymkode: f2ddc...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå