AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Hvor lenge kan dere gå uten å komme? Er det vanlig å onanere hver dag eller er det vanlig og gå en stund uten? Anonymkode: 476cf...5a6
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge kan dere gå uten å komme? Er det vanlig å onanere hver dag eller er det vanlig og gå en stund uten? Anonymkode: 476cf...5a6 Maks en dags pause, jeg onanerer ca 2-3 ganger daglig og er kjempe-unormal. men fyfasan så deilig jeg har det🤪 Hva er det som bremser deg da?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 18 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Maks en dags pause, jeg onanerer ca 2-3 ganger daglig og er kjempe-unormal. men fyfasan så deilig jeg har det🤪 Hva er det som bremser deg da? Nei for meg så er det rett og slett tid, det tar meg såppas lang tid å komme at skulle jeg onanert 2-3 ganger om dagen hadde jeg brukt et par timer på det😅 men hørt man får bedre orgasmer om man venter en stund. Anonymkode: 476cf...5a6 1
AnonymBrukern Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg kan komme ganske fort om jeg vil så de dagene jeg er i humør kan jeg gjøre det flere ganger om dagen. Går noen dager uten å gjøre noe, andre en gang og andre mange ganger 1
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men hørt man får bedre orgasmer om man venter en stund. Anonymkode: 476cf...5a6 Det stemte for meg også...i begynnelsen, men nå blir jo sædblæra mi fortere fylt opp. Jo hyppigere jeg onanerer jo kåtere blir jeg... For å være ærlig og avslørende har jeg vanligvis ereksjon 20-30 ganger i løpet av dagen, så jeg er nok en kåting. Jeg har god tid og har hjemmekontor, så det er vel enklere å bare ta seg en trall da🙈 Forresten, det er jo en vesentlig forskjell om du er mann eller kvinne da? 1
Hr. Aktiv Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Det lengste jeg gikk er vel drøyt en km. Det var i skogen slik at ingen så meg. 1
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Jeg kan komme ganske fort om jeg vil så de dagene jeg er i humør kan jeg gjøre det flere ganger om dagen. Går noen dager uten å gjøre noe, andre en gang og andre mange ganger Fordelen med dere kvinner er jo at dere kan ha en rad av orgasmer i en økt, litt misunnelig på den altså😅
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Fordelen med dere kvinner er jo at dere kan ha en rad av orgasmer i en økt, litt misunnelig på den altså😅 Det burde du være også altså Anonymkode: a66ca...829 1
Pingvinen Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Fordelen med dere kvinner er jo at dere kan ha en rad av orgasmer i en økt, litt misunnelig på den altså😅 Ikke jeg. 1 orgasme så er jeg ferdig. Umulig å få til flere 1
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 (endret) 15 minutter siden, Pingvinen skrev: Ikke jeg. 1 orgasme så er jeg ferdig. Umulig å få til flere Savner du flere eller synes du det er greit med en? kanskje er den så kraftig at det holder en stund? Endret 1. oktober 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 Tja ett halvt år. Da onanerer jeg mange dager på rad, og kan, om jeg er avslappet orgasme på orgasme, til jeg ikke orker mer. Anspent er det bare pes, nesten smertefylt å komme. Og så bare gidder jeg ikke mer etter noe dager. Og det går ett halvår igjen. Er ikke interessert. Kjenner det er godt å ikke ha nok ett behov som skal mettes. Så er nok ikke en kåting hehe. (kvinne) Anonymkode: 62643...d67
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg kan gå en ukes tid eller to før jeg begynner å kjenne det krible i underlivet. Noen ganger så kommer det oftere. Og noen ganger så har jeg lyst til å onanere oftere. Men stort sett så onanerer jeg meg til orgasme et par ganger i uken. Jeg er kvinne. Kommer kjempefort om jeg går inn for det. Anonymkode: aa593...bb0 1
Pingvinen Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 På 1.10.2020 den 15.14, Bamseklemmer skrev: Savner du flere eller synes du det er greit med en? kanskje er den så kraftig at det holder en stund? Det holder med en... 1
Fjellgeita27 Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 Flere ganger i uken. Gjerne flere når jeg først er i gang. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 6 timer siden, Fjellgeita27 skrev: Flere ganger i uken. Gjerne flere når jeg først er i gang. Får du veldig sterke orgasmer? Anonymkode: 18e2b...350
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #16 Skrevet 8. oktober 2020 Går jeg 2 uker uten å onanere får jeg ofte orgasme i søvne. Ikke at det skjer nå for tiden. Kvinne 46. Anonymkode: a66ca...829 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå