AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Har en prat med typen/eksen der han sier han ønsker et nor alt forhold. Har vært enig i det mange ganger, men så spør jeg han hva han legger i det. Og da vet han ikke. Jeg er heller ingen ekspert på forhold og redd for å kreve for mye. Hva er et normalt forhold for dere? Hva kan man forvente av en partner? Anonymkode: 116e2...dc4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 At jeg kan være meg selv. At vi er likeverdige. At vi er en av hverandres beste venner og kan stole på hverandre. At vi er glad i hverandre og viser det. At vi har respekt for hverandre, og viser det. At vi ikke er kontrollerende. Vi bestemmer ikke over hverandre, men er hensynsfulle med hverandre og blir enige om hva som er greit og ikke greit. Ingen løgner og manipulering At vi kommuniserer, og tar det opp med hverandre om det skulle være noe. Og ikke baksnakker om det til andre istedet eller går rundt og er bitter og sur til det en dag plutselig er slutt. Anonymkode: 53b04...bdf 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg vil legge til at man bør ha fokus på å kunne snakke om alt uten å dømmes Jeg er i et unormalt forhold med borderline, manipulasjon og mye sinne - jeg tør ikke lenger snakke med henne om min følelser eller hva jeg tenker og mener - det er enklere å bare utslette seg selv... Dette punktet tror jeg er viktig - anbefaler alle å passe på å ikke gå i felle som meh Det er umulig å komme ut av jerngrepet Anonymkode: dbd04...e16 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Hun vet sin plass. Hun snakker kun når hun blir snakket til. Hun gjør alt av husarbeid. Hun har gledelig sex med mannen til enhver tid mannen vil. Hun ser ikke på andre menn. Hun er lydig og gjør alt mannen ber om. Hun var jomfru når de møttes. Hun maser ikke om mannen har sex med andre damer, hun skjønner at mannen har behov. Anonymkode: 0a932...38b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 At man er den viktigste personen i hverandres liv. Tenker da på voksne som har vært sammen ei stund Anonymkode: 24071...52b 3
PM75 Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vet sin plass. Hun snakker kun når hun blir snakket til. Hun gjør alt av husarbeid. Hun har gledelig sex med mannen til enhver tid mannen vil. Hun ser ikke på andre menn. Hun er lydig og gjør alt mannen ber om. Hun var jomfru når de møttes. Hun maser ikke om mannen har sex med andre damer, hun skjønner at mannen har behov. Anonymkode: 0a932...38b Det er heldigvis få i Norge som er enige med deg i at dette er normalt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vet sin plass. Hun snakker kun når hun blir snakket til. Hun gjør alt av husarbeid. Hun har gledelig sex med mannen til enhver tid mannen vil. Hun ser ikke på andre menn. Hun er lydig og gjør alt mannen ber om. Hun var jomfru når de møttes. Hun maser ikke om mannen har sex med andre damer, hun skjønner at mannen har behov. Anonymkode: 0a932...38b 😄😅 Anonymkode: b90f1...631
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Normalt ja..det kan være så mangt. Men det jeg syns er viktig: Ingen store løgner Man kan dele følelsene sine, men kan også klare å begrense seg hvis man føler VELDIG mye (f.eks tenker negativt om den andre en dag) Man kan godt bli sinte på hverandre, men det er fint å klare å løse opp i det etterpå Man er trygg i hverandres selskap, og ikke redd for å bli kjefta på, hånliggjort o.l. Man har regelmessig satt av stunder til hverandre hvor man prater sammen eller gjør noe sammen Det er normalt at følelsend svinger, men at man klarer å stå i det og komme over på den andre siden Anonymkode: e6c85...15b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Og en ting til: regelmessig fysisk kontakt! Anonymkode: e6c85...15b 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, PM75 skrev: Det er heldigvis få i Norge som er enige med deg i at dette er normalt. Det kommer flere og flere som er enig i det 🙂 Anonymkode: 0a932...38b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 Gjensidig respekt for hverandre. Vise kjærlighet daglig. Hjelpe hverandre, gjøre hverandre bedre og sterkere sammen. Ta hensyn til hverandre. Planlegge fremtiden sammen. Selvsagt være ærlige med hverandre. Anonymkode: 5f1a9...c4c 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 Å ikke ha et forhold er for mange det mest normale.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå