AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Er ikke så flink å følge med. Har min egen stil, men er noen ting jeg ønsker å oppgradere likevel. Kunne tenkt meg noe som er litt inn da. Hvilke farger er populære? Type stoff osv? Hvilke type stoff skal puter ha? Anonymkode: 612ec...86e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Betyr det noe? Kan du ikke ta en farge du syns er fin? Anonymkode: 91883...c04 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Last ned Appen "jotun color design" - der ligger nye moderne farger se på katalogen fra i år feks Anonymkode: 2c85a...37a
iansak Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Jordfarger og hvitt er inn igjen nå.. ifjor mørke farger som svart/grønn og blå. 1
Honey Dew Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Hvorfor ikke heller bruke ting og ha stiler som du liker? 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 Lettere interiør, blandet stil, der både nytt og gammelt, design og «ikea», er blandet sammen. Ikke minimalistisk og ikke monokromt, ikke grått og stramt, ikke hvit. Men boho, eklektisk stil, er inn. Mye grønne planter, av type som opprinnelig er fra ørken. Farger kommer tilbake for fult i interiørbilde, men dempede farger, og ikke klare farger - dvs, alle farger er «blandet» med svart i (hvis man see ncs fargekode). Jordfarger er inn. Generelt, avslappet inntrykk og «slipp naturen mer inn», og stil som ser personlig ut, litt mer tilfeldig, blandet. Naturlige materialer er veldig inn - som det å kunne se trestrukturen. Men også strå, eller marmor, eller betong. Noe bildeeksempler men anbefaler å se selv på pinterest, for hva du liker. Anonymkode: ca408...add 3
Flamegirl Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lettere interiør, blandet stil, der både nytt og gammelt, design og «ikea», er blandet sammen. Ikke minimalistisk og ikke monokromt, ikke grått og stramt, ikke hvit. Men boho, eklektisk stil, er inn. Mye grønne planter, av type som opprinnelig er fra ørken. Farger kommer tilbake for fult i interiørbilde, men dempede farger, og ikke klare farger - dvs, alle farger er «blandet» med svart i (hvis man see ncs fargekode). Jordfarger er inn. Generelt, avslappet inntrykk og «slipp naturen mer inn», og stil som ser personlig ut, litt mer tilfeldig, blandet. Naturlige materialer er veldig inn - som det å kunne se trestrukturen. Men også strå, eller marmor, eller betong. Noe bildeeksempler men anbefaler å se selv på pinterest, for hva du liker. Anonymkode: ca408...add Ah! En fryd for øyet etter årevis med personlighetsløs "nordisk minimalisme". Hjem noen bor i! 😍 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Mintgrønn veloursofa er et must. Anonymkode: 071ff...113
Gjest SmokeyEye Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Grønt, blått, grått, lunhet, sjarm, personlighet, noe gammelt, noe nytt i en sjarmerende mix, hjemmekoselige gardiner og ikke minst en dæsj med humor. Endret 1. oktober 2020 av SmokeyEye
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mintgrønn veloursofa er et must. Anonymkode: 071ff...113 huff nei Anonymkode: c3adc...e55 1
Lønnesirup01 Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 For midlertidige ting ville jeg ikke tenkt så mye på trend, men bare valgt det du liker. Jeg ville mer tenkt på trender for ting som koster noe: dyre møbler, eller oppussing, valg av bad osv. Pusser du opp badet, bør det være klassisk og samtidig moderne nok til å holde noen år. Det meste tydelige nå er at mange nordmenn - omsider! - går vekk fra det kalde, minimalistiske som har herjet landet i mange år. For meg har det alltid vært et mysterium at boliger i et kaldt land som Norge skal gjøres kaldere med hvitt og grått, samt åpne rom med glatte flater og børstet stål. Nå er det kommet mer farger. Grønt er det nesten blitt for mye av nå, men andre farger er også med. Folk er også blitt mer opptatt av planter, i den grad noen leiligheter på Finn nærmest ser ut som drivhus. Vil du ha inspirasjon, begynn på Pinterest og pin i vei. Du har ganske mye frihet i dagens "interiørmarked". 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå