AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Er på 5 pp med letrozol. Har regelmessig mens nå og el. Men ikke Ennå blitt gravid. Hittil har vi hatt sex annenhver dag - det var det som funket for oss sist og det vi fikk som råd av gyn. Men i og med at ingen graviditet har skjedd så tenkte vi å legge inn aksjer hver dag i det fruktbare vinduet nå. El har vært ca 30 hver mnd og også denne mnd fikk jeg el slim sånn rundt den 27-30 og smerter i siden i går, så antagelig var el da. Vi hadde sex 26,27,28 og 29 men i går våknet mini kl 22 og ville ikke sove igjen Før i 24 tiden.. det hadde da gått i ett hele dagen og vi orket ikke sex. Blir kjempefrustrert når jeg tenker at vi misset sex på d som var el-dagen😔 tenker å ha sex i dag og i morgen for sikkerhetsskyld. vet at ingen av dere kan gi noen håndfaste svar men dette med sex annenhver dag versus hver dag; hva har dere hørt av fagpersoner etc og hva er egne erfaringer? Trenger vel bare noen trøstende ord;( Anonymkode: 4bddd...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Hei. Jeg har ikke gått på samme medisin som deg. Men annenhver dag er mer enn nok, alle fagpersoner jeg har gått til har informert om det. Så om du hadde sex dagen før eggeløsning skal det være godt nok. Lykke til videre! 🤞 Anonymkode: 172c9...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå