Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
jeg fant nylig ut at jeg er gravid (3uker), selvom jeg går på pillen, så ikke planlagt! 😫

jeg sliter veldig med hvilket valg jeg skal ta, men ønsker å vite hvordan andre har fått det til å «gå rundt» når man studerer og jobber deltid. 

jeg studerer på fulltid (1. Året av bachelor) og har en fast deltidsjobb. 
 Kjæresten min jobber bare deltid, men har fast stilling.
Kan også nevne at vi begge er tidlig i 20-årene. 

noen som har vært i samme situasjon? Hvordan løste dere det? 

Anonymkode: 63fab...36f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp her var jeg fulltidstudent med jobb og 2 året på 5 årig studie. 

Gikk helt strålende til tross for kolikk baby som sov max 20 min per gang og våknet 100 ganger om natten. 

Jeg tok ikke permisjon fra studiene, men fortsatte for fullt som vanlig. 

Nå venter jeg baby nr 2 og er fortsatt student og har ikke planer om å ta permisjon fra studiene nå heller. 

Jobben sluttet jeg i etter permisjonen med nr 1 fordi jeg trodde ikke vi fikk bhg plass. Ser jo nå at det aldri ville fungert med både jobb og barn fordi man må virkelig bruke tiden til overs til å holde seg oppdatert på studiene. 

Anonymkode: 0c31c...6ff

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp her var jeg fulltidstudent med jobb og 2 året på 5 årig studie. 

Gikk helt strålende til tross for kolikk baby som sov max 20 min per gang og våknet 100 ganger om natten. 

Jeg tok ikke permisjon fra studiene, men fortsatte for fullt som vanlig. 

Nå venter jeg baby nr 2 og er fortsatt student og har ikke planer om å ta permisjon fra studiene nå heller. 

Jobben sluttet jeg i etter permisjonen med nr 1 fordi jeg trodde ikke vi fikk bhg plass. Ser jo nå at det aldri ville fungert med både jobb og barn fordi man må virkelig bruke tiden til overs til å holde seg oppdatert på studiene. 

Anonymkode: 0c31c...6ff 

Hvordan løste dere det angående bosituasjon? Via sammen ?  

jeg og kjæresten bodde sammen, men valgte å  si opp leiligheten pga. Mugg og masse fuktskader, så vi flyttet hjem igjen. Planen var at vi skulle spare til å kjøpe, men tror kanskje vi må sette det litt på is nå. 

hvordan klarer dere det til å «gå rundt», mtp. Økonomi?

Anonymkode: 63fab...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...