Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Hei! Lurer på om noen har tips til dyptrensende masker. Gjerne en som ikke svir og irriterer huden min som er litt sensibel. Jeg må ha noe som rensker ordentlig opp,siden jeg er litt for sløv med rensingen Så altså; maske som renser grundig, ikke irriterer huden og må heller ikke ikke gjør den tørr slik at huden blir stram. Håper på noen tips...jeg har liksom aldri funnet Den Rette. (har prøvd blant annet en fra Lacome og en fra Elisabeth Arden,men ingen av disse funket for min hud. Huden ble irritert og stram-og jeg har egentlig ikke så veldig tørr eller sensitiv hud fra før..)
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Decleor har en super rensende maske med leire og urter. Den er mild og effektiv, og lukter til og med godt. Ellers kan jeg anbefale grønn leire, som du får hos enkelte hudpleiere eller i helsekosten. Kanskje litt sterkere saker, men renser bra, og inneholder ingen tilsetningsstoffer. Billig er det også Den jeg har, heter Vertargil og er i en hvit tube med grønn og gul skrift.
moka Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Decleor har en super rensende maske med leire og urter. Den er mild og effektiv, og lukter til og med godt. Ellers kan jeg anbefale grønn leire, som du får hos enkelte hudpleiere eller i helsekosten. Kanskje litt sterkere saker, men renser bra, og inneholder ingen tilsetningsstoffer. Billig er det også Den jeg har, heter Vertargil og er i en hvit tube med grønn og gul skrift. ← hvordan er den på hud som er normal/ fet? trenger oxo en god maske, som heller ikke er så veldig kostbar....
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2005 #4 Skrevet 28. juli 2005 hvordan er den på hud som er normal/ fet? trenger oxo en god maske, som heller ikke er så veldig kostbar.... ← Mener du leiren eller Decleor? Spesielt leiren vil nok passe normal/fet hud utmerket, og den koster godt under hundrelappen for en stor tube. Jeg liker den til og med på min tørre hud, for den er uparfymert og irriterer ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2005 #6 Skrevet 31. desember 2005 Finner du Vertargil på helsekosten? ← Jeg kjøpte den på helsekosten for flere år siden, men nå hadde de den ike lengre. Men jeg fant den hos hudpleier. Den kan nok være vel kraftig kost for tørr og sensitiv hud. Men for hud med kviser er den veldig bra. Den er heller ikke dyr. Jeg har for tørr hud for tiden til åp bruke den, så jeg bruker urte-leiremaska fra Decleor, men den er jo en del dyrere... Tips om den grønne leiremaska, ikke la den tørke på hud. Den blir vanskelig å få av og sliter veldig på huden når man fjerener den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå