Gå til innhold

Kommer ikke av sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som sliter med å komme under sex? Jeg er 28 år og har aldri gjort det, men nå har jeg fått meg kjæreste så har veldig lyst. Noen som har noen tips?

Anonymkode: 60b9e...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det flere her som sliter med å komme under sex? Jeg er 28 år og har aldri gjort det, men nå har jeg fått meg kjæreste så har veldig lyst. Noen som har noen tips?

Ja jeg har slitt litt med det, av og til må jeg presse meg selv. Andre ganger kommer jeg naturlig. Ikke anstreng deg, var rolig og slapp av.

• Liker 1
Skrevet

Eksen brukte litt tid før det ordnet seg. Onanerte sammen først, deretter gikk vi over til at hun stimulerte klitoris ved penetrering. Etter lang tid, og mye trygghet, kunne hun få orgasme i misjonær, og når hun red fram og tilbake.  Å varme opp med å fingre til orgasme først, var ofte nødvendig.  

Anonymkode: f1007...22b

• Liker 3
Gjest vanSteike
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne?

Skrevet
1 time siden, vanSteike skrev:

Er du kvinne?

Ja jeg er kvinne

Skrevet

Kommer skjeldent av kun penetrering. Oftere hvis vi tar med en vibrator. 

Anonymkode: 855ee...68c

Skrevet

Mitt tips er å slappe av og kommunisere godt, men samtidig ta ansvar for egen orgasme. Dvs. dette er ikke en forventet oppgave partneren skal fikse. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt beste tips er å finne noe som gjør deg så kåt at det er vanskelig å unngå å komme. Altså at du ikke må prøve å komme, men prøve å unngå det. 

Det er altfor mange kvinner som har sex av andre grunner enn at de er kåt, og så mister de til slutt lysten på sex.

Finn først ut hva som gjør deg steinkåt. Det kan være en fantasi, det kan være at han tar kontroll over deg (f.eks. binder deg fast) eller at du tar kontroll over han. Det siste anbefaler jeg alle kvinner å prøve!

Det beste er at dette er noe de aller fleste menn liker, også de dominante.

Det er en blanding av

1. at du blir kjent med kroppen og sjelen hans og får han til å komme (gjerne etter å ha stoppet han noen ganger). Etter hvert vil du ha full kontroll på han. 

2. at du kommanderer han til å gjøre diverse ting med deg (knulle deg, slikke deg, bli flinkere til å slikke deg, lære han opp). Dermed står du mye mer fritt til å fokusere på egen nytelse. 

Veldig mange kvinner sliter med å kommandere, fordi de er redd for at ikke mannen blir kåt på de. Men etter at du har prøvd punkt 1, så vil du lære hvordan du får han kåt, og kan dermed slappe av på det punktet. 

Anonymkode: 8a5f0...b05

Skrevet

Angående anbefalinger om å binde fast, kommandere og lignende:

Jeg har selv slitt lenge med samme problem som ts, og for meg handler det om manglende trygghet, og frykt for å gi meg helt hen under sex. Det har sine vonde grunner, og det er nok mange som sliter med akkurat dette. De kan ha opplevd at noen tok fra dem kontroll over kroppen, og krenket dem. Det er en skremmende opplevelse. Å skulle gå rett i BDSM-greia hadde bare gjort vondt veldig mye verre, faktisk ødelagt alt. Så vær litt forsiktig med å anbefale det til alle og enhver uten å tenke på hva som kan ligge bak orgasmeblokkeringen.

For meg handler det om at partneren er villig til å bruke tid sammen med meg - god tid - slik at vi kan bli kjent med hverandres kropper, og jeg kan finne trygghet til å slippe meg løs. En god måte å gjøre det på, kan være å la meg ta styringen, men uten tau, håndjern eller andre rekvisitter. Hvis han er i stand til dette, kan det bli lettere for meg å la ham ta styringen i neste omgang.

Det er helt avgjørende å finne total tillit for å kunne slippe seg løs og bare nyte, og den tilliten må være gjensidig.

Anonymkode: 12b3b...c28

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående anbefalinger om å binde fast, kommandere og lignende:

Jeg har selv slitt lenge med samme problem som ts, og for meg handler det om manglende trygghet, og frykt for å gi meg helt hen under sex. Det har sine vonde grunner, og det er nok mange som sliter med akkurat dette. De kan ha opplevd at noen tok fra dem kontroll over kroppen, og krenket dem. Det er en skremmende opplevelse. Å skulle gå rett i BDSM-greia hadde bare gjort vondt veldig mye verre, faktisk ødelagt alt. Så vær litt forsiktig med å anbefale det til alle og enhver uten å tenke på hva som kan ligge bak orgasmeblokkeringen.

For meg handler det om at partneren er villig til å bruke tid sammen med meg - god tid - slik at vi kan bli kjent med hverandres kropper, og jeg kan finne trygghet til å slippe meg løs. En god måte å gjøre det på, kan være å la meg ta styringen, men uten tau, håndjern eller andre rekvisitter. Hvis han er i stand til dette, kan det bli lettere for meg å la ham ta styringen i neste omgang.

Det er helt avgjørende å finne total tillit for å kunne slippe seg løs og bare nyte, og den tilliten må være gjensidig.

Anonymkode: 12b3b...c28

Du angriper mitt innlegg kun for å si det samme som meg. Det var på grunn av slike ting at jeg anbefalte å ta kontroll. 

Anonymkode: 8a5f0...b05

Skrevet

Jeg er 34 år gammel og kommer hverken av penetrerlng eller stimulering av klitoris under samleie. Noen ganger savner jeg det, men som regel er det ikke noe problem. Kommer når jeg styrer sjæl. 

Anonymkode: 25109...fc0

• Liker 2
Skrevet

Får du orgasme når du onanerer? Hvis ikke, er det nok der du bør begynne. Lær å kjenne din egen kropp, og finn ut hva som gir deg nytelse. Kommuniser med kjæresten din.

Skrevet

Det er bare for lite trening, kjenner du lite av ereksjonen hjelper det å klaske litt på klitten, det setter igang blodsirkulasjon... blir litt som å klappe på kinnene for å få farge.. Og de som ikke tror det hjelper på orgasmen av å trene, bør google litt først før dere svarer...

Gjest vanSteike
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg er kvinne

OK. Hadde du vært klar for full dominans ville du nok visst det allerede, ut fra fantasiene dine. Så du bør vel starte med å bli trygg på ham og finne roen, stress legger demper på sex for de fleste damer. Fingre, tunge, hva du nå enn liker. Bla bla bla, det vanlige for "oppvarming".

Her er ihvertfall trikset som alltid funker etter min erfaring: Ta utgangspunkt i deckchair-stillingen, men få typen din til å rette seg opp slik at han finner balansen og får hendene fri. Da kan han samtidig bruke hendene på... ja, de rette stedene. Ikke lat som om du ikke vet hvor. 😉

Så var det grisepratet, da:

En håndflate på venusberget med tommel nedover som leker med klitoris, den andre hånden masserer brystene, og penis i rette vinkel for å stimulere g-punktet... Kinderegg! Har sjelden opplevd at hun bruker mer enn et par minutter på å komme med denne. Altså velegnet for en kjappis eller hvis hun er multiorgastisk.

Eneste er at det faktisk kan bli litt intenst, spesielt med en gang, så det har vist seg å være lurt å starte forsiktig og teste seg fram.

Skrevet

Kom ikke på ti år med tre ulike faste partnere, før jeg møtte mine fjerde partner og fikk min første sexorgasme etter noen få minutter første gangen og som jeg etterhvert fikk opp til tosifra med. Samme med han femte, som er min fantastiske mann. Sier ikke at alt handler om mannen, absolutt ikke. Det handler om at jeg greide å slappe av, slå meg løs og være meg selv med dem.

Anonymkode: 9e99f...e9c

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Chiubi skrev:

Får du orgasme når du onanerer? Hvis ikke, er det nok der du bør begynne. Lær å kjenne din egen kropp, og finn ut hva som gir deg nytelse. Kommuniser med kjæresten din.

Onani er også sex, så hun kommer nok ikke av det heller. 

Anonymkode: fc3a2...497

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Onani er også sex, så hun kommer nok ikke av det heller. 

Anonymkode: fc3a2...497

Jeg kommer ved å ligge oppå en vibrator, men det er vel det eneste til nå🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...