Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner dette å plage meg litt.. Jeg drømmer altså hver natt (de gangene jeg husker drømmene mine, som er ganske ofte), om en x-kjæreste. Vi var ikke sammen så lenge, men var det vi begge følte som sjelevenner. Ble slutt av ulike grunner.

Har i ettertid blitt samboer, som jeg har det veldig bra sammen med, så det plager meg at jeg har disse drømmene. De inneholder noe sex, men aller mest en ekstrem trygghet. Liker ikke våkne, for vil jo bare fortsette være der i drømmen sammen med x'en.. Føler meg jo konstant utro. 

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal slutte ha disse drømmene?! Det er jo ikke akkurat sånn at jeg skal gå fra min nye mann fordi jeg drømmer om x'en, og ikke vil jeg gå fra han heller, da jeg til tross for drømmene faktisk elsker den nye samboeren min. Og hadde det nå av en eller annen grunn blitt slutt, ville nok ikke x'en min hatt meg uansett. Jeg blir utslitt av å leve i en drømmeverden hvor alle følelsene mine er hos en annen, for så å våkne til virkeligheta der følelsene henger litt igjen i drømmen, men heldigvis mest er på plass der de skal være. Hjelp! 

Anonymkode: 55516...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på det som feberdrømmer. La feberen rase forbi.

Anonymkode: 998e2...bd1

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på det som feberdrømmer. La feberen rase forbi.

I over to år...? Litt lang feber.. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I over to år...? Litt lang feber.. 

Spørs hvor hardt sykdommen sitter i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...