AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #21 Skrevet 5. november 2020 Det var nok tankeoverføring. Hvis du ikke hørte dem før de kom, da. I så fall var det vardøger. Ingen av delene er spesielt merkelige eller uvanlig. Anonymkode: 9ca9e...5da
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #22 Skrevet 5. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det var nok tankeoverføring. Hvis du ikke hørte dem før de kom, da. I så fall var det vardøger. Ingen av delene er spesielt merkelige eller uvanlig. Anonymkode: 9ca9e...5da Telepati er tankeoverføring Anonymkode: ddd18...98a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #23 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Telepati er tankeoverføring Anonymkode: ddd18...98a Ja, har du noen problemer med at jeg bruker det norske ordet i stedet for et fremmedord? Anonymkode: 9ca9e...5da
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #24 Skrevet 6. november 2020 Nja. God intuisjon vil jeg si. Jeg vet feks at kjæresten min er på vei til meg nå (avstandsforhold) uten at han har sagt det, eller vi har snakket noe om å være sammen denne helgen. Jeg visste også før han sa det, at grunnen til at han svarte så sent på melding var fordi han var i diskusjon med en annen person og brukte mye energi på dette akkurat da. Jeg tar ofte opp tlf og skal ringe eller sende melding akkurat på samme tid som han gjør det. Han sier selv at han kan "føle meg", vet hvilken sinnsstemning jeg er i før vi i det hele tatt har pratet sammen. Anonymkode: 60c1d...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå