Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et besøk nylig (hans sønner), men sa til samboeren min at det var på tide med å få de to på besøk snart. De er meget sjeldent innom. Like etter dukker de opp. Helt ut av intet. Det samme har skjedd før, un da med disse to . En tanke om de i forkant, for så - der stod de. Han ene hadde kjøpt bil og ville vise. 

Hvordan kan det ha seg? Ren tilfeldighet? 

Anonymkode: 36181...43d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God intuisjon. 

Anonymkode: ddd18...98a

• Liker 2
Skrevet

Tilfeldighet 

Anonymkode: 0e2a4...4d8

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

God intuisjon. 

Hva mener du? 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

God intuisjon. 

Åltså god magefølelse? 

Eller er det fordi jeg kjenner de såpass godt at jeg plutselig fikk følelsen? 

Skrevet

Tilfeldig.

Skrevet
10 minutter siden, exictence skrev:

Tilfeldig.

Kanskje, selvom det har skjedd 2 ganger. Med akkurag disse to. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje, selvom det har skjedd 2 ganger. Med akkurag disse to. 

Hyggelig.

Tenk på de hardt i kveld at de skal komme, så kanskje kommer de?

Det hadde vært hyggelig om det var sant. Noen ganger i hvert fall :) Noen ganger skjer det, noen ganger ikke. Tilfeldigheter skjer.

Skrevet

Telepati er mye vanligere enn man tror. Man plukker opp andres signaler og tenker på det samme samtidig, uten at man vet at dette skjer :) 

Anonymkode: 2ca56...3b7

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Telepati er mye vanligere enn man tror. Man plukker opp andres signaler og tenker på det samme samtidig, uten at man vet at dette skjer :) 

Vil det si at kanskje de kanskje tenkte på meg/oss, og det var da jeg fikk opp signalet og tanken på de igjen? 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si at kanskje de kanskje tenkte på meg/oss, og det var da jeg fikk opp signalet og tanken på de igjen? 

Det er helt sikkert riktig. 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være en spesiell tilknytning til personer man tenker på og som plutselig dukker opp? 

Ja, men alle kan klare telepati. Men spesiell kontakt styrker dette. Dypere bånd og at man har vert mye sammen gjør at man legger mer merke til det. Jeg har tenkt på at jeg skal skrive til en venninne og spørre om vi skulle treffes. Så skriver hun det samme, viste seg at vi tenkte på det ca samtidig. Har også sett en annen person snakke i tlf med en annen om meg. Det viste seg også å stemme :) Telepati er mye vanligere enn vi tror. Vi kan også ubevist og bevist ta inn andres negative og positive signaler og bli påvirket av det. 

• Liker 1
Skrevet
På 1.10.2020 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk et besøk nylig (hans sønner), men sa til samboeren min at det var på tide med å få de to på besøk snart. De er meget sjeldent innom. Like etter dukker de opp. Helt ut av intet. Det samme har skjedd før, un da med disse to . En tanke om de i forkant, for så - der stod de. Han ene hadde kjøpt bil og ville vise. 

Hvordan kan det ha seg? Ren tilfeldighet? 

Høres ut som det kan være enten telepati eller intuisjon. Hvis noen er på vei til meg kan jeg vite at de kommer. Eller vite at noen kommer i morgen på kvelden. Helt normalt :) Intuisjon kan fortelle deg noe plutselig og du bare vet. Man trenger ikke å spekulere i om det var intuisjon eller ikke pga man vet det bare. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som det kan være enten telepati eller intuisjon. Hvis noen er på vei til meg kan jeg vite at de kommer. Eller vite at noen kommer i morgen på kvelden. Helt normalt :) Intuisjon kan fortelle deg noe plutselig og du bare vet. Man trenger ikke å spekulere i om det var intuisjon eller ikke pga man vet det bare. 

Okei, takk for info. 

Bare rart det var hans sønner. Jeg kan da vel ikke ha en tilknytning i så mpte til en av dem. ;)

Skrevet (endret)

Dette minner meg om da jeg var yngre og bodde hjemme. Jeg brukte å drømme at noen visse slektninger kom på besøk natten før og de dukket veldig ofte opp dagen etter. Intuisjon, klarsynhet kanskje? Ikke godt å si.

Endret av bluedot
Skrevet

Tror det bare er ren tilfeldighet. Har skjedd meg også flere ganger. 

• 1 måned senere...
Skrevet
On 10/2/2020 at 2:56 PM, AnonymBruker said:

Kan det være en spesiell tilknytning til personer man tenker på og som plutselig dukker opp? 

Nei, trenger ikke det. Du kan få telepatisk kontakt med noen du ikke kjenner i virkeligheten, men vet ikke om det mulig på et energiplan er nødt til å være noe like verdier eller frekvens for at det skal skje.. vet ikke. Sies at en ikke møter noen som ikke er på samme frekvens som en selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...