AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Skulle gjerne hatt det. Hadde slik lekegrind jeg kunne heve til førstemann, men har flyttet og føler ikke det er plass nok her rett og slett. Noen med andre forslag? Ei krybbe blir så utrolig fort for liten og ser så veldig «seng» ut. Håper noen har tanker:) Anonymkode: d6415...aa2
Sirinna Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg hadde Stokke sleepi mini som dagseng i stua. Hang en stor og fin himmel i taket for å gjøre det lunt. Er gravid med nr to nå og lurer på å gjøre det samme denne gangen. Eventuelt leandervugge med stativ, men som du sier - de blir så fort små. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Vognbag på gulvet. Fungerte som bare det og minstemannen ble også vant til å sove i vogn noe som var veldig fint på reiser 😊 Anonymkode: edb7d...42f 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Skulle gjerne hatt det. Hadde slik lekegrind jeg kunne heve til førstemann, men har flyttet og føler ikke det er plass nok her rett og slett. Noen med andre forslag? Ei krybbe blir så utrolig fort for liten og ser så veldig «seng» ut. Håper noen har tanker:) Anonymkode: d6415...aa2 Vi brukte vognbagen på dagen. Anonymkode: f0087...dab 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Vi hadde en som hang i taket. Ble mye brukt og høyt elsket av lillen Anonymkode: 3d309...a83 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Tenker å bruke babynest i sofaen. Anonymkode: 5664b...a12 6
Wilma89 Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 Natures sway slynge er den beste investeringen jeg gjorde når det kom til baby. Hadde den med oss over alt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Har kjøpt en Moseskurv fra Petite Cherie Anonymkode: b1ddf...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå