Gjest Gjest_Karo_* Skrevet 25. juli 2005 #1 Del Skrevet 25. juli 2005 Er utdannet diplommarkedsfører på BI, men det er vanskelig å få seg jobb innen dette her jeg bor. I de 4 årene som har gått siden jeg gikk på skole, har jeg derfor jobbet som sekretær. Trives ikke med det, og ønsker dermed nå å ta en eller annen videreutdanning. Har noen noe forslag? Må være i samsvar med utdanningen jeg har fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 26. juli 2005 #2 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei! Hvis det er vanskelig å få jobb innen det der du bor, hvorfor ta videreutdanning i det, da? Hva med å prøve noe helt annet? (Er diplommarkedsfører selv, så jeg vet hvordan det jobbmarkedet er.. Min jobb er ikke veldig relatert til utdannelsen, for å si det sånn.) Svarte kanskje ikke på spørsmålet ditt, men prøver bare å være litt kreativ på dine vegne, haha For å svare på det du spør om; du kan jo kanskje ta noen enkeltfag du ikke har fra før på BI..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå