AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Dere som har samboere eller er gift: hvor mye egentid har dere? Når, hvorfor? Jeg har vært samboer i 1,5 år nå og kjenner at jeg holder seriøst på å gå på veggene. Han vil helst være sammen 24/7. Jeg trenger egentid for å «hente meg inn igjen» på en måte. En sosial og krevende jobb + at jeg nok bare er den typen. Han er motsatt. Dette burde jeg selvsagt skjønt før vi flyttet sammen, og jeg hadde også mine tanker om det, men tenkte vel at det kom til å rette seg med tiden..... Har bodd sammen med andre før (b.a han jeg har to barn sammen med), og har aldri før opplevd å skulle være såååå mye sammen. Og: jeg finner selvsagt på ting utenfor hjemmet. Jeg går tur, trener en gang i blant, møter venninner. Men jeg har sååå lyst til å kunne ha sofaen for meg selv en gang i blant. Føler det blir dårlig stemning med en gang jeg tar opp dette. Bedring i en uke eller to, så er vi tilbake på «være hjemme absolutt hele tiden». Må jeg bare innse at jeg har flyttet sammen med en hjemmekjær og needy mann?! ps: han var IKKE så hjemmekjær før vi flyttet sammen!!! Anonymkode: d0a87...0ff
Camilla Sadet Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 (endret) Ingen egentid med noen her. Er singel, fri og frank. Har ikke sett snurten av noe kjæreste på nesten 10 år. Kanskje noen som er i et forhold burde svare på dette. Endret 30. september 2020 av Camilla Sadet
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Nå er jeg også singel, men har to lange samboerskap bak meg. Begge de mennene var som samboeren din, egentid eksisterte ikke 🤪. Med han siste hadde jeg én helg i året alene, da var det fast guttetur - men ellers var han hjemme, og ville gjøre alt med meg. Anonymkode: b9433...e42
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Klarer ikke forestille meg dette engang 😂 Her er samboeren mye borte og jeg får så mye egentid jeg vil. Kunne tenkt meg litt mindre egentid 😊 Anonymkode: 05e8b...4bb
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Mye. Vi jobber begge mye overtid. Begge trener 5 ganger i uka (helger eller før/etter jobb). Han deltar fast på en idrett som tar en kveld i uka. Jeg reiser mye i jobb (vanligvis), så i perioder er jeg kun hjemom i helgen. Og vi er sosiale med respektive venner, eller jobbarrangement. Så de siste 6mnd har vært spesielle, da vi aldri har brukt så mye tid sammen. Det har vært veldig fint, men samtidig har vi nok begge kjent på behovet for litt mer egentid innimellom. Heldigvis snakker vi fint om det også, så passer på å ta kontordag når den andre har hjemmekontor, trene på kvelden når de andre er hjemme, med mer. Anonymkode: 4bd0e...3c5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Har blitt litt mindre i år, pga hjemmekontor og mye forelesninger på nett. Det som var gull verdt for meg i sommer var at han dro nesten hver helg og jobbet på familiehytta 🙌 Jeg er som deg, TS, har det ikke bra med for lite alenetid. Ellers har vi til tider separate soverom pga. snorking på meg, men da får jo vi lese/se serie/ligge på mobilen i fred og ro til vi sovnet - så utrolig deilig når man har hjemmekontor og ser hverandre hele dagen! Merker at når jeg får nok alenetid så savner jeg han selv om vi bor sammen. Så det har virkelig hjulpet på både forelskelsen og romansen etter 8,5 år sammen 🥰 Anonymkode: dfce8...e1a
Tvist Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 Mannen min jobber litt andre tider enn jeg, så det er fint. I tillegg har jeg hjemmekontor. Når begge er hjemme, sitter vi mye i hver vår del av stua, og trener litt til forskjellige tider. Mye egentid. Men vi sitter også sammen og prater en del og går turer, er ikke hver for oss hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg må ha egentid, og sånn har jeg alltid vært. Voksne barn, og mann som reiser en del i jobben 🙂. Min største hobby er å lese bøker, og da vil jeg være i fred 🙂. Mannen liker å se på tv når han skal slappe av, det gjør ikke jeg så mye. Men vi liker å gjøre ting sammen også, altså 🙂. Anonymkode: 18bae...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå