Gå til innhold

MD Formulation glycare lotion

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Liza_*
Skrevet

Hei!

Har lite peiling på hudpleieprodukter,men har etter noen år med problemhud fått med meg at sterke produkter tørker ut huden min noe sinnsykt! Jeg var hos hudpleier for å få tak i noe som kunne hjelpe på den urene T-sonen min og hunm overbesviste meg med å ville kjøpe dette produktet.Sa at denne ville være effektiv til uren hud....det tviler jeg ikke på,men siden det er et så sterkt produkt,vil det da tørke ut huden min voldsomt? Jeg har enda ikke kjøpt det,siden jeg ikke hadde så mye poenger da jeg var innom....

Bør jeg kjøpe det? Om jeg da får tørrere hud,er det da letter å gjøre noe med enn uren T-sone-som jeg vil ha BORT! ER utolig lei!! :tristbla:

Takker for svar!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skjønner deg godt,det er så utrolig mange produkter der ute som skal hjelpe mot uren hud og mange av dem inneholder alkohol som absolutt ikke er bra. Jeg bruker selv glycare lotion og jeg har ikke fått tørr hud av den, det er selvfølgelig viktig at du bruker en fuktighetskrem over. Jeg bruker Decleor sin Hydra-Mat. Når du bruker MD Formulations vil huden din bli litt tynnere så det er viktig å huske solkrem og ikke bruk peeling så ofte. Det tok nesten 3 mnd før jeg så resultater så ha litt tålmodighet. ;) Ellers så kan jeg virkelig anbefale MD Formulations, det virker.

Skrevet

Glemte å si at du får den mye billigere hvis du bestiller den på nettet enn å kjøpe den hos en hudpleier her. www.essentialdayspa.com har mange bra produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...