AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Legger dere menn noe i det å holde en dame i hånden "ute i offentligheten"? Om man fortsatt dater, og han veldig ofte holder dama i hånden når en er ute og går sammen... betyr det noe, eller kunne man like godt gjort det "for kosens skyld" med en FF? Anonymkode: 03ee6...e36
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Nå er jeg kvinne 35 år, men hadde aldri holdt hender med noen offentlig uten det var offisielt vi var sammen. Og jeg har aldri møtt en mann som gjør det. Unntaket er på kveldstid når vi er ute, da har jeg opplevd at han jeg holder på med en periode holder hånden min når vi går fra utested til utested, eller fra restauranten til bilen, eller fra byen og hjem. Men i fullt dagslys, da er det forhold. Anonymkode: ad757...472 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Ååå det er så koselig💗 Kjæresten min holdt alltid hender det første året vi var sammen, helt til han sluttet fordi han var redd ex-damen skulle se det og bli støtt🤨 Anonymkode: 0b60c...98a 2
Camilla Sadet Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Ja, jeg synes det bare er koselig å holde hender ute. Ingen bør leve i frykt og la seg kontrollere av hva andre mennesker som ikke forstår tenker. 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Min kjæreste holdt meg i hånden ute etter vi hadde datet noen uker, men vi allerede så det kom til å bli noe seriøst ❤️ Anonymkode: 60e22...42d 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Hadde det bare ikke vært så toskete. Anonymkode: ac0e0...0a5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 Hvis dere ikke er hemmelige FF, så er det bare å holde hender hvis dere liker det. Anonymkode: 5cfde...445
Gjest Maxwell Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg kvinne 35 år, men hadde aldri holdt hender med noen offentlig uten det var offisielt vi var sammen. Og jeg har aldri møtt en mann som gjør det. Unntaket er på kveldstid når vi er ute, da har jeg opplevd at han jeg holder på med en periode holder hånden min når vi går fra utested til utested, eller fra restauranten til bilen, eller fra byen og hjem. Men i fullt dagslys, da er det forhold. Anonymkode: ad757...472 Spiller det så stor rolle hva andre tror, at dere må holde hender kun i mørket?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 Takk for svar... Er bare veldig usikker på om den jeg dater mener noe "mer" eller om dette er noe personen gjør fordi personen er hyggelig og ganske "fysisk" av seg mot meg ellers også og veldig usjenert... Blir forvirret... Anonymkode: 03ee6...e36
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 4 timer siden, exictence skrev: Det betyr noe fint ❤️ Ikle alltid nei. Han hadde aldri noen betenkeligheter med å ta hånden min ute og holde den, dagen etter siste gang dro han. Anonymkode: acd52...296
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar... Er bare veldig usikker på om den jeg dater mener noe "mer" eller om dette er noe personen gjør fordi personen er hyggelig og ganske "fysisk" av seg mot meg ellers også og veldig usjenert... Blir forvirret... Anonymkode: 03ee6...e36 Hvorfor ikke spørre han?😊 Anonymkode: acd52...296
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke spørre han?😊 Anonymkode: acd52...296 Jeg føler vel at det ofte setter litt vel "press" på en relasjon? Får inntrykk av at mange menn får litt småangst om en spør om for mye slikt i begynnelsen... Anonymkode: 03ee6...e36
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 Har bare holdt hender med date eller kjæreste Anonymkode: 3c295...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå