AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Jeg må bite i det sure eplet og skaffe meg en regnbukse, men jeg er over 30 nå og har ikke eid regnbukse siden jeg var barn. Driver de fortsatt med sånne klamme gummigreier, eller har de funnet på noe bedre? Hvor kan jeg kjøpe regnbukse i dag, og finnes det noen som er tynne og lette i stoffet? Anonymkode: 2b259...86c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Regnbuksene er annerledes nå, og blir bedre når man går opp i pris. Jeg har en fra Helly Hansen som jeg kjøpte på salg og er superfornøyd med den. Før hadde jeg en billig en som jeg kjøpte på Wistex. Den var merkelig passform på, og gikk opp i limingen. Anonymkode: 32d2a...452
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Anbefaler Bergans Microlight bukse. Vanntett, god passform og ikke altfor dyr. Anonymkode: ddad8...620 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Portland fra HellyHansen. God og rimelig (kr 499 hos XXL). Vær obs på at den er liten i størrelsen. Anonymkode: 6c0e5...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå