Gå til innhold

Fornøyd med bare suging? Eller heller ingenting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ligge over til en kjæresten ikveld, men har mensen så vil ikke ha sex... Har ikke veldig lyst til å fortelle han dette heller hahaha (vet det er null stress og kan godt hende det kommer opp, men jaja bare la det gå) . Jeg har derimot lyst til å suge han, men uten at det leder til noe mer.. Synes gutter det også er greit? Eller burde jeg heller la være å gjøre noe også skjer det ingenting? Han har mest sannsynlig ingenting imot å ikke ha sex, så lurer bare på om det er "dårlig gjort" å bare suge han

Anonymkode: 0c2eb...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skal ligge over til en kjæresten ikveld, men har mensen så vil ikke ha sex... Har ikke veldig lyst til å fortelle han dette heller hahaha (vet det er null stress og kan godt hende det kommer opp, men jaja bare la det gå) . Jeg har derimot lyst til å suge han, men uten at det leder til noe mer.. Synes gutter det også er greit? Eller burde jeg heller la være å gjøre noe også skjer det ingenting? Han har mest sannsynlig ingenting imot å ikke ha sex, så lurer bare på om det er "dårlig gjort" å bare suge han

Det er absolutt ikke "dårlig gjort" på noen som helst måte å bare suge han. Vil du ikke ha sex så vil du ikke ha sex; det er ditt valg.

Og for guds skyld, sug han hvis han liker å bli sugd og dere begge vil det :)

Anonymkode: 5dc6e...3de

• Liker 1
Skrevet

Hvor for ikke være ærlig med engang så slipper du å bekymre deg, jeg har nok syntes det var rart og spekulert hvis du bare ville suge meg og that`s it... Hvorfor gjøre han usikker? Ærlighet fjerner jo både bekymringer og usikkerhet...

Det må du bare begynne å lære deg, at ærlighet er utrolig sexy og nødvendig🙄

• Liker 1
Skrevet

Er ikke "blowjob-uke" et innarbeidet begrep?

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Hunmedham skrev:

Er ikke "blowjob-uke" et innarbeidet begrep?

"Blowjo-uke" hva er det? har ikke fått blowjo på flere år, det er nesten så lenge siden at jeg husker ikke hvor deilig det var🙈

Ja dæ... gi meg blowjo en hel uke så skal du få noe skikkelig bonus tilbake...

Skrevet
2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

hva er det?

Det er menstruasjonsuken. Og for dem som ikke liker å ha samleie da, er blowjobs alternativet. Bruker det uttrykket fast vi.

• Liker 1
Skrevet

Ikke dårlig gjort. Men sug kun hvis du har lyst, ikke gjør det fordi du føler at du må gi ham noe. Du skylder ingen noen form for sex. 

Anonymkode: fbb6a...6ad

Gjest vanSteike
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første: Alltid åpen og ærlig. Hvis du driver og skjuler ting for ham, stort eller smått, vil dette over tid påvirke hvor mye han stoler på deg.

Og for det andre: Hvorvidt blowjob er tilstrekkelig eller ikke varierer fra mann til mann. Helt umulig å si hvilken leir typen din tilhører.

Men du har lov til å ikke ville ha samleie når du har mensen, selv om han kanskje blir skuffet. Det er uansett ikke et problem du kan noe for.

Skrevet

Du skal ikke suge han fordi du føler du må gi han noe. Du skal suge han hvis du selv har lyst/er kåt. Alle menn klarer noen dager uten sex. 

Anonymkode: c1d16...c73

• Liker 1
Skrevet

Er du veldig ung? Selvsagt er en bj godt nok. 

Anonymkode: c5bb8...85c

Skrevet
På 30.9.2020 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Ikke dårlig gjort, men om jeg var i et forhold med en dame og det var veldig ferskt ville jeg stusset litt hvis hun ikke ville knulle, bare suge meg. Er det flaut å si at du har mensen?

Skrevet

Du høres veldig ung og usikker ut, tror ikke sex er noe for deg enda. Hold dere til onani, det kan dere også hjelpe hverandre med. En god start.

Selv suger jeg mannen når jeg føler for det 🙂 Han har aldri takket nei til å bare bli sugd, det gjør jeg ofte. For eks får vi slår av lyset og skal sove, tar ikke mer enn 10min å suge han tom. Så den gleden gir jeg gjerne 🙂 

Anonymkode: eaf47...0e6

Skrevet

Går greit så lenge dama lar meg ta full kontroll. Da blir det ikke vanlig suging men knulling av munn og hals, veldig viktig er det og at ladningen svelges.

Anonymkode: 00f5a...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...