Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på venninnekveld i nye leiligheten til ene venninnen min. På doen hang det et skilt hvor det sto "Bad".

Jeg spurte venninnen min hva hun mente med det, om hun kanskje er veldig Michael Jackson fan eller noe sånt noe? (Ble kjent med henne gjennom nytt studie nå nettopp.)

Da knakk de alle sammen og nå slutter de ikke å mobbe meg for det. Hva kan jeg si så de slutter? Er flau.

Anonymkode: b3092...c96

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Ikke noe å stresse med. Det er en utrolig uskyldig bommert du har gjort. 

Anonymkode: 9bdfb...460

• Liker 31
Skrevet

Hadde du med deg skift? Nei nå tuller jeg bare med deg😇

Så kjedelig at de mobber deg fordi du spurte. Det var ikke snilt gjort av dem. Du må rett å slett si ifra at det er ikke greit, og at du føler deg mobbet enn at de fleiper med deg.

Anonymkode: fec77...d4a

Skrevet

Bytt identitet og flytt langt vekk, eneste du kan gjøre. Enda godt du ikke var kommet så langt i det nye studiet😊

• Liker 12
Skrevet

Æsj, blås i det....litt uti studiet gjør nok de ting som er mye verre, som å spy ned det samme badet.

Anonymkode: 4e788...dcc

Skrevet

Det var jo bare morsomt. Jeg er sosialt klønete, og driter meg ut til andres store glede. Mye verre enn det der. Børst det av, og trøst deg med at det kunne vært verre.

Anonymkode: 35e9e...7f1

• Liker 15
Skrevet

En god egenskap er å kunne le av seg selv. Da slipper man å føle seg så flau hver gang man gjør en bommert, og folk vil like å være rundt deg fordi du ikke tar deg selv så seriøst 🙂 Å le av seg selv er noe man kan øve seg på. 

Anonymkode: 1a46f...2a8

• Liker 20
Skrevet

Dette var jo bare uskyldig morsomt 😆 bare le av det selv, så glemmer de det snart 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde du med deg skift? Nei nå tuller jeg bare med deg😇

Så kjedelig at de mobber deg fordi du spurte. Det var ikke snilt gjort av dem. Du må rett å slett si ifra at det er ikke greit, og at du føler deg mobbet enn at de fleiper med deg.

Anonymkode: fec77...d4a

Nei nei, ærlig talt.

Det er umenneskelig ikke å skulle le av noen som leser engelsk "bad" på ei dodør i Norge!

Her må man bare skratte med og ha selvironi.

• Liker 27
Skrevet

Hahaha! Jeg hadde daua av latter 😂 så vittig! Folk som gjør bommerter er jo SÅ gøye å være sammen med 💜 jeg driter meg ut hele tiden, og liker best å være sammen med andre også som gjør det. Vi ler så vi griner av hverandre noen ganger, og deler alt gladelig på messenger om de andre ikke har bevitnet det.😂👌🏻 Gjør livet så mye gøyere 😁

• Liker 12
Skrevet

Ingenting å stresse over, kjære deg. Har sagt så dumme ting før at jeg gremmes. Det her er ingenging. 

Anonymkode: 33139...529

• Liker 2
Skrevet

Lag et skilt på din egen badedør.....og inviter dem på fest 😅 

CA40A091-C6EC-4442-A824-BBF6915B3D06.jpeg

• Liker 14
Skrevet

Le av det selv, det er det lureste du kan gjøre. 

Har en slik jeg også, var bare en person som hørte meg si det, men jeg sørget for å fortelle det til mange og alle lo og lo. Jeg lo mest! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lag et skilt på din egen badedør.....og inviter dem på fest 😅 

CA40A091-C6EC-4442-A824-BBF6915B3D06.jpeg

😂😂😂😂😂

• Liker 3
Skrevet

Det var jo morsomt, da - le med 😉

Anonymkode: 9adc1...254

• Liker 3
Skrevet

Det som er bad er det at du intuitivt trodde det var et engelsk ord. Egentlig veldig synd. Jeg er veldig glad i språk, og engelsk er naturlig nok en av favorittene mye pga. et rikt vokabular og beskrivende ord som ikke finnes i det norske språket. Men allikevel elsker jeg norsk. Både bokmål og nynorsk. Vårt språk er døende, og det er trist. Det er så få mennesker som snakker norsk i verden. 

Det du kan si for å få dem til å stoppe er vel "jeg ser bare på amerikansk reality og YouTube, følger Kardashians etc, jeg er ung og synes det er kult å bruke engelske uttrykk, jeg bruker det mer enn norsk, og har glemt det norske ordet for bathroom" og le med. Ikke verre enn det. 

Anonymkode: 5cdb4...d1e

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk 😄 Alle kan være litt fjerne av og til, ikke noe å tenke mer på. Du kan jo ha Bad som ringetone eller noe slikt. :P 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En god egenskap er å kunne le av seg selv. Da slipper man å føle seg så flau hver gang man gjør en bommert, og folk vil like å være rundt deg fordi du ikke tar deg selv så seriøst 🙂 Å le av seg selv er noe man kan øve seg på. 

Vil også nevne at jeg (kvinne) har aspergers. Da jeg var ung så gjorde jeg sosiale tabber hele tiden, og ble flau og sint på meg selv. Da jeg ble eldre forsto jeg hvor viktig det er å le av seg selv, og hvor godt det er å ha venner som er komfortable nok med meg at de ler av meg når jeg gjør/sier noe rart. Jeg misforstår sosiale situasjoner ganske ofte, og jeg synes det er flott når venner da lattermildt påpeker det så jeg kan dramatisk klaske meg selv i panna og le høyt av meg selv. Det er moro for alle. 

• Liker 6
Skrevet
22 minutter siden, Frida skrev:

Le av det selv, det er det lureste du kan gjøre. 

Har en slik jeg også, var bare en person som hørte meg si det, men jeg sørget for å fortelle det til mange og alle lo og lo. Jeg lo mest! 

Åååhh, si hva det var, da?!😄

Anonymkode: df331...2ed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...