AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Del Skrevet 30. september 2020 Når man gjør en betaling i nettbanken sin, hvor lenge etterpå har man mulighet til å stoppe transaksjonen? Tenker hvis f.eks kjøper sender bilde av overføringen. Kan hun stoppe den like etterpå? Anonymkode: 9a47b...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Del Skrevet 30. september 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man gjør en betaling i nettbanken sin, hvor lenge etterpå har man mulighet til å stoppe transaksjonen? Tenker hvis f.eks kjøper sender bilde av overføringen. Kan hun stoppe den like etterpå? Anonymkode: 9a47b...44c Ja, om ikke vedkommende har straks betaling så kan en det. Ved straksbetaling går pengene automatisk fra konto, det får du ikke stoppet Anonymkode: fb723...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 30. september 2020 #3 Del Skrevet 30. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man gjør en betaling i nettbanken sin, hvor lenge etterpå har man mulighet til å stoppe transaksjonen? Tenker hvis f.eks kjøper sender bilde av overføringen. Kan hun stoppe den like etterpå? Anonymkode: 9a47b...44c Det kommer an på banken. Noen tillater å trekke med en gang så den ikke kan avbrytes, andre kan avbrytes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 30. september 2020 #4 Del Skrevet 30. september 2020 Bør ikke sende noe før det er på konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg har ingen angreknapp, for å si det sånn. Anonymkode: ef6b1...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 1. oktober 2020 #6 Del Skrevet 1. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen angreknapp, for å si det sånn. Anonymkode: ef6b1...b56 Hvilken bank har du? Jeg har DnB og kan velge om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 1. oktober 2020 #7 Del Skrevet 1. oktober 2020 Ene stedet jeg jobbet var det ganger da vi ringte banken og spurte "Vi har fått skjermbilde av en betaling fra dere til oss, hva betyr denne statusen? Kan kunden fjerne betalingen eller betyr dette at betalingen er kjørt?" Om den kan stoppes = no go. Om den er gått og de ikke kan fjerne den = kjør på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. oktober 2020 #8 Del Skrevet 2. oktober 2020 En kvittering på betaling kan forfalskes på et par minutter, og er verdens letteste sak å produsere på noen øyeblikks varsel. Dette viste de på tv-programmet Svindeljegerne. Stol aldri på en kvittering. Vent til pengene faktisk står på DIN KONTO! Noe annet ville jeg ikke stolt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå