Gå til innhold

Hva har du over kjøkkenbenken? Flis, plater, glass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva har du? Farge og materiale. Gjerne bilder!

Anonymkode: dcfe9...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøkkenplater fra Berry Alloc. Godt fornøyd og lite vedlikehold. 

Skrevet

Hvite fliser:

kjokken_inspirasjon_1.jpg

Kjempefornøyd! (Bildet er fra Flisekompaniet, og er de flisene vi har på vårt kjøkken).

• Liker 2
Skrevet

Har akkurat samme flisene som brukeren over her har lagt ut bilde av.

Anonymkode: 73b04...056

Skrevet

Malt med Lady Wonderwall. Synes det er fint å kunne endre om jeg føler for det. Vurderer om jeg skal ha en glassplate ved vasken og platetoppen, men vil uansett fortsette å ha veggene malt for å gi frihet til endring.

Anonymkode: 861ef...68e

Skrevet

Hexagonale fliser, kostet en del å få det utført (kunne gjort det selv hadde vi hatt tid og overskudd til å sette oss inn i det), men så utrolig fornøyd med resultatet! Det gjorde hele rommet (åpen løsning) :)

Anonymkode: 6a04b...9b2

Skrevet

Vi har også sånne hvite subway fliser. Veldig fornøyd med det. Åpen løsning, så vi gikk for et lyst kjøkken som ser stilrent ut.

Anonymkode: 357ca...fee

Skrevet

Også vi har hvite subway fliser.  Har ingen overskap, så flisen går fra benk til tak på den ene kjøkkenveggen.  Innredningen er i dempet sort og hvitevarene er sorte.  

Synes disse flisene er tidløse og passer godt hos oss.  

Skrevet

Gjennomsiktig glassplate. Syns fliser ikke er så fint, det er vel litt forrige årtusen å ha fliser på kjøkkenet. Vi har gips og er veldig fornøyd med fargen på veggen, så da ble det naturlig å bare sette på noe som kunne beskytte veggen.

Anonymkode: 7af72...01c

Skrevet

Håndmalte keramikkfliser❤

Anonymkode: 7e459...635

Skrevet

Malte gipsvegger med vaskbar maling. Er ikke glad i plater/flis/glass, synes det ser mer helhetlig og rent ut uten. 

Anonymkode: 5a73d...ea2

Skrevet

Panel malt i en farge som skifter mellom nyanser av grått og lyseblått etter lyset. Har dog planer om å sette opp et splash board over koketoppen. Det er lett å vaske matsprut av malingen, men det er vanskeligere å få det vekk om det fester seg i rillene mellom panelbordene eller i sprekken mellom panelet og benklista. 😛

På veggen over vasken har vi et lite vindu. Det er veldig praktisk med den lille vinduskarmen.

Anonymkode: e1718...3d8

Skrevet

Flis på ene siden. Ingenting på andre. Skal sette opp denne på andre siden. quartz-splashbacks_46475.jpg?imwidth=400

Skrevet

Vi har flis, men jeg kunne egentlig enten tenke meg glass eller å bruke samme benkeplate på vegg og benk. Jeg vet ikke helt hva vi lander på, er så mye som skal passe sammen! Vi har aldri pusset opp kjøkken før, både i det forige huset og dette var det flis, og i leilighetene før det. Jeg vil gjerne ha det litt mer moderne, og lett å rengjøre. Hadde vi hatt plass hadde vi gått for noe som dette <3 https://kjokkensenteret.no/blogg/minimalistisk-hvitt-kjokken-med-stor-kjokkenoy/ men da må vi fjerne en vegg mot stua i så fall og det kjenner jeg ikke at jeg har så lyst til. 

Anonymkode: 15712...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...