AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Ja, hva har du? Farge og materiale. Gjerne bilder! Anonymkode: dcfe9...b73
gohege Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Vi har kjøkkenplater fra Berry Alloc. Godt fornøyd og lite vedlikehold.
SPOCA Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Hvite fliser: Kjempefornøyd! (Bildet er fra Flisekompaniet, og er de flisene vi har på vårt kjøkken). 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Har akkurat samme flisene som brukeren over her har lagt ut bilde av. Anonymkode: 73b04...056
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Malt med Lady Wonderwall. Synes det er fint å kunne endre om jeg føler for det. Vurderer om jeg skal ha en glassplate ved vasken og platetoppen, men vil uansett fortsette å ha veggene malt for å gi frihet til endring. Anonymkode: 861ef...68e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 Hexagonale fliser, kostet en del å få det utført (kunne gjort det selv hadde vi hatt tid og overskudd til å sette oss inn i det), men så utrolig fornøyd med resultatet! Det gjorde hele rommet (åpen løsning) Anonymkode: 6a04b...9b2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 Vi har også sånne hvite subway fliser. Veldig fornøyd med det. Åpen løsning, så vi gikk for et lyst kjøkken som ser stilrent ut. Anonymkode: 357ca...fee
Zienna Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 Også vi har hvite subway fliser. Har ingen overskap, så flisen går fra benk til tak på den ene kjøkkenveggen. Innredningen er i dempet sort og hvitevarene er sorte. Synes disse flisene er tidløse og passer godt hos oss.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 Gjennomsiktig glassplate. Syns fliser ikke er så fint, det er vel litt forrige årtusen å ha fliser på kjøkkenet. Vi har gips og er veldig fornøyd med fargen på veggen, så da ble det naturlig å bare sette på noe som kunne beskytte veggen. Anonymkode: 7af72...01c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Håndmalte keramikkfliser❤ Anonymkode: 7e459...635
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 Malte gipsvegger med vaskbar maling. Er ikke glad i plater/flis/glass, synes det ser mer helhetlig og rent ut uten. Anonymkode: 5a73d...ea2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 Panel malt i en farge som skifter mellom nyanser av grått og lyseblått etter lyset. Har dog planer om å sette opp et splash board over koketoppen. Det er lett å vaske matsprut av malingen, men det er vanskeligere å få det vekk om det fester seg i rillene mellom panelbordene eller i sprekken mellom panelet og benklista. 😛 På veggen over vasken har vi et lite vindu. Det er veldig praktisk med den lille vinduskarmen. Anonymkode: e1718...3d8
Sola de Skrevet 4. oktober 2020 #13 Skrevet 4. oktober 2020 Flis på ene siden. Ingenting på andre. Skal sette opp denne på andre siden.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #14 Skrevet 4. oktober 2020 Vi har flis, men jeg kunne egentlig enten tenke meg glass eller å bruke samme benkeplate på vegg og benk. Jeg vet ikke helt hva vi lander på, er så mye som skal passe sammen! Vi har aldri pusset opp kjøkken før, både i det forige huset og dette var det flis, og i leilighetene før det. Jeg vil gjerne ha det litt mer moderne, og lett å rengjøre. Hadde vi hatt plass hadde vi gått for noe som dette <3 https://kjokkensenteret.no/blogg/minimalistisk-hvitt-kjokken-med-stor-kjokkenoy/ men da må vi fjerne en vegg mot stua i så fall og det kjenner jeg ikke at jeg har så lyst til. Anonymkode: 15712...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå