Gå til innhold

Å bli sammen igjen med eks samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg og min ekssamboer gjorde det slutt for 3 mnd siden. Eller han gjorde det slutt fordi vi kranglet og jeg var veldig deppa og needy om man kan si det sånn. Jeg var helt avhengig av han og det er veldig ulikt meg. Han gjorde det slutt fordi han synes vi hadde så ulike behov i et forhold. Begge var helt knust. Ikke hatt kontakt siden.. før han sender meg meldinger hvor han spør om «praktiske» ting men som han nå har sagt er fordi han savner meg. Han har tatt sånn kontakt i ny og ne. Nå har vi funnet tonen litt igjen og snakker om å møtes. Snakker nesten som om ting var som før. Han vet at jeg har snudd om livet mitt og har det veldig mye bedre nå. Jeg kjenner at til tross for at jeg trodde jeg var over han så ønsker jeg han tilbake og savner han likevel. Men jeg synes det er så vanskelig å forholde meg til for vi snakker ikke hver dag heller. 
vet ikke om jeg burde møte han en gang.. hva tenker dere?? Har noen blitt sammen igjen med noen man har vært samboer med? Jeg vil ikke bli samboer igjen og vil at vi skal kunne gjøre mer hver for oss osv. Jeg vil begynne å date og starte helt på nytt. Vi hadde det så bra når vi var sammen og har et veldig følsomt og kjærlig forhold. 

Anonymkode: 3ca1e...801

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye usikkerhet virker det som. Kan det bli mindre av den hvis dere snakker sammen? Blir dere tryggere på hverandre da?

Hvis dere ikke klarer å bli trygge på hverandre så er ikke det noe å satse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...