AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Er tørste en vanlig bivirkning av laktulose? Fant det ikke noen steder. Klarer ikke slukke tørsten, og jeg har drukket 1,5 liter snart på bare få timer.. Har også mageknip og litt kvalme, men det er jo vanlig. Det var den tørsten jeg stusset på. Utrolig irriterende... føler jeg tørster ihjel. Hjelp! Anonymkode: 45738...49c
Gjest theTitanic Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Nei, det er det ikke. Mageknip er fordi du er forstoppet sikkert. Eller det er i ferd med å skje noe der inne.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Nei, men kanskje du generelt drikker for lite. Det kan jo medføre forstoppelse. Håper det løser seg! Anonymkode: ab27c...d75
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Nei, ikke direkte og ikke i så store mengder. Men laktoluse trekker vann inn i tarmen, så det er viktig å drikke nok. Luft, magesmerter og kvalme er vanlige bivirkninger. Anonymkode: 86b36...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå