fordijegvil Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Det finnes utallige ulike organisasjoner en kan gi pengestøtte til (Redd Barna, Røde Kors, SOS-barnebyer, Leger Uten Grenser, Norsk Luftambulanse osv.). Selv ender jeg opp med å gi en hundrelapp her og en hundrelapp der, men kunne tenke meg å begynne å gi en månedlig sum i stedet. Hvilke organisasjoner støtter du? Er det noen slike organisasjoner du mener en ikke bør støtte?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Ingen, og hadde ikke gjort det om jeg hadde noe å gi heller. For mye korrupsjon. Hadde heller hjulpet venner og familie, med unntak av de som gir penger til visjon norge. Anonymkode: d3e4c...758
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Jeg donerer ganske mye i året til diverse dyrevelferdsorganisasjoner, de organisasjonene som er nevnt over får ikke en krone siden mye går bort i i forvaltning, skyhøye lønninger og menneskesmugling. Anonymkode: c0727...d01 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 UNICEF. Fundraiserne deres lyger og sier de har en formålsprosent på 96%, men den er egentlig på 60-tallet en plass 🙄 Elendig. Anonymkode: ed3ee...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå