Gjest prøver Skrevet 25. juli 2005 #1 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg sluttet med p-piller for et par måneder siden. Har hatt en mens siden da, i tillegg til blødningen rett etter pilleslutt. Nå er det 41 dager siden forrige mens og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Derimot har jeg hatt menssmerter nå og da i noen dager, uten noen blødning. Har ingen andre graviditetssymptomer. Er dette vanlig? Og hva skyldes det i så fall? Tok en negativ graviditetstest for en uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. juli 2005 #2 Del Skrevet 25. juli 2005 Det var det første graviditetstegnet hos meg i alle fall.. Ta en ny test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 25. juli 2005 #3 Del Skrevet 25. juli 2005 At mensen er rett rundt hjørnet? Sånn er det hos meg, får mensen smerter 4-5 dager i forveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. juli 2005 #4 Del Skrevet 25. juli 2005 Takk for svar! Burde vel nevne at jeg alltid har pleid å få menssmerter bare et par timer før jeg får mensen. Det tar vel litt tid før kroppen kommer i humør igjen etter noen år på pillen. Jeg blir bare så nysgjerrig og utålmodig! Venter i et par dager til før jeg tar en ny test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå