Dankert Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Tror nok det. Antar bortimot 50% er trolling. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Plenty. Underforumet 'Seksualitet' ser ut til å være spesielt stygt utsatt. Dog er det vanskelig å skille selve trollingen fra de erotiske novellene. Anonymkode: 4de89...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Plenty. Underforumet 'Seksualitet' ser ut til å være spesielt stygt utsatt. Dog er det vanskelig å skille selve trollingen fra de erotiske novellene. Anonymkode: 4de89...2ef Det er en del av dem, ja. Anonymkode: 57aa9...526
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 På 30.9.2020 den 18.32, Dankert skrev: Tror nok det. Antar bortimot 50% er trolling. Ja. En skriver ting som åpenbart er tull og later som han eller hun er dum. Ja sikkert tenker jeg.... Tror ikke tråden om at folk liker Tom Cruise sine filmer er tull. Anonymkode: d10a5...0b9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 En gutt ved navn Mongo. Anonymkode: dbcd3...118
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Kutte ut ketchup for å gå ned i vekt Anonymkode: dbcd3...118
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Det var en tråd om en jente som likte å bruke bukser og derfor var for guttete. Ble den tråden slettet? Det var vel en parodi på den tråden om gutten som ville kle seg i kjoler 😂 Anonymkode: 277ad...f9b
studerende Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 Det er alltid et problem i skoleferien. Jeg mener, det er selvfølgelig et problem generelt også, men spesielt i skoleferien. Nå er det høstferie i store deler av landet. Nordpå har man vel høstferie neste uke. Etter dette roer det seg kanskje litt frem til jul. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 (endret) På 30.9.2020 den 18.32, Dankert skrev: Tror nok det. Antar bortimot 50% er trolling. Ja, det tror jeg ikke er så feil "guesstimert"... Det er de samme "Troll-Starterene" om og om igjen.... "KG" bryr seg jo ikke, for det genererer jo trafikk. De trådene det er mest respons på er jo de som er åpenbare trolle-tråder... Blir litt som med media og "klikke-agn".... Endret 1. oktober 2020 av Beeblebrox 1
visp Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 Stort sett så forstår man at det er tull og tøys, men det er jo sjeldent HI som er mest interessant. Heller diskusjonen som kommer etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 Spiller det noen rolle da? Vi blir presentert for et scenario, og skal svare ut i fra det! Om det er ekte eller ei spiller egentlig ingen rolle; vi svarer det vi ville svart i en slik situasjon, ut fra opplysningene vi blir presentert.... Går ut fra at de som svarer har samme holdning, enten scenariet er sant eller oppdiktet... Det jeg ikke forstår, er at folk anklager TS for "trolling" bare fordi DE ikke har opplevd samme situasjon.... Svar ordentlig og ut fra TS sine opplysninger. Å lage en sak om sannhet eller ei, er bare tull. Det samme mener jeg når kommentatorer begynner med at det alltid er "2 sider av samme sak".... Vel, det spiller ingen rolle; vi skal svare ordentlig og ut fra den sannhet VI blir presentert, ikke ut fra mistsnker om ditt og datt. Forstår ikke problemet... Anonymkode: 34bb6...2d6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå